به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید احمد مهدی نژاد در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر خور افزود: دشمن به بهانه های مختلف دشمنی خود را با نظام جمهوری اسلامی افزایش داده و از همه مهمتر درصدد تضعیف جایگاه ولایت فقیه است.
وی،با اشاره به پیروزی مردم عراق و آزاد سازی موصل گفت: آزادی موصل بار دیگر اقتدار مرجعیت و توانایی مقاومت را به استکبار جهانی ثابت کرد.
امام جمعه خوروبیابانک، نقش سردار سلیمانی در آزادسازی موصل را ارزنده بیان کرد و افزود: آزادی موصل و شکست داعش با مقاومت و جانفشانی رزمندگان اسلام بدست آمد.
حجت الاسلام مهدی نژاد ادامه داد: جبهه مقاومت مردم عراق، سوریه و ایران موجب شد غده سرطانی داعش از خاک کشور عراق به ویژه موصل رانده شود.
وی با اشاره به 19تا 25تیرماه به عنوان هفته تامین اجتماعی تصریح کرد: تامین اجتماعی و بهزیستی مورد تایید نظام و برای کمک به محرومان و خانواده های نیازمند فعالیت دارد که این تلاش ها ستودنی است.
وی همچنین درادامه خواستار رسیدگی نهادهای حمایتی از اقشار آسیب پذیر و نیازمند و نیز تامین نیازهای معیشتی و بیمه ای آحاد جامعه شد.
امام جمعه خوروبیابانک همچنین با اشاره به گشایش نخستین دوره مجلس خبرگان رهبری در تیرماه سال 62 گفت: اعضای این مجلس علاوه بر وظیفه تعیین رهبر انقلاب، مشاورانی امین برای رهبری نیز هستند.
حجت الاسلام مهدی نژاد با بیان اینکه روز 26تیر سالروز تاسیس شورای نگهبان نامگذاری شده است افزود: وظیفه این شورا نظارت بر حفظ اصول قانون اساسی و تطبیق آن با موازین شرعی است.
وی یادآورشد: شورای نگهبان ضامن ادامه حیات اسلامی است و در طول عمر با برکت انقلاب با وجود همه هجمه ها و دشمنی ها وظیفه خود را به درستی انجام داده است.
امام جمعه خوروبیابانک با اشاره به پذیرش قطعنامه 598 گفت: این پذیرش از درایت و موقعیت سنجی امام راحل و مرجعیت شیعی نشأت گرفت که نقطه عطفی در تاریخ هشت ساله دفاع مقدس بود.
وی ضمن تسلیت فرا رسیدن سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) خاطرنشان کرد: آن امام بزرگوار شاگردان فراوانی در راه اعتلای مکتب شیعه تربیت کرد.
شهرستان خوروبیابانک با 20 هزار نفر جمعیت در 420کیلومتری شرق اصفهان واقع است.
خبرنگار: فیروزی ** انتشار: سلطانمرادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.