به گزارش ایرنا، مردم اصفهان روز جمعه، پیکر این عالم وارسته را پس از اقامه نماز جمعه از مصلا اصفهان تشییع و در گلستان شهدای اصفهان به خاک سپردند.
امام‌ جمعه موقت اصفهان در خطبه های نماز جمعه امروز با بیان اینکه مرحوم فیروزیان یک قرن در خدمت به کشور، اسلام و مسلمین بود اظهار کرد: این عالم وارسته در مناطق محروم کشور حضور جدی داشت.
آیت الله سید ابوالحسن مهدوی با بیان اینکه دشمنان قبل و بعد از انقلاب تهدیدهای زیادی نسبت به ایشان انجام دادند گفت: این عالم مجاهد و خستگی ناپذیر در تمام دوران فعالیت خود با جدیت در همه صحنه های انقلاب حضور داشت و تلاش های فراوانی انجام داد.
حجت الاسلام و المسلمین غلامرضا فیروزیان عصر روز چهارشنبه در سن 98 سالگی در بیمارستان امین اصفهان جان به جان آفرین تسلیم کرد.
وی از همراهان و همسنگران نواب صفوی، آیت الله کاشانی ،آیت الله اسلامی و امام خمینی (ره) بود.
ایجاد مدارس دینی، کوشش برای ترویج حجاب و عفاف در مدارس، بنای برخی مساجد و مراکز فرهنگی بویژه در استان های محروم، مبارزه با طاغوت و مقابله با فرقه های انحرافی از دیگر فعالیت های حجت الاسلام فیروزیان بود.
حجت الاسلام و المسلمین غلامرضا فیروزیان پس از حجت االاسلام و المسلمین مهدی مظاهری به عنوان دومین چهره ماندگار تبلیغات دینی اصفهان انتخاب شده بود.
دومین دوره آیین تجلیل از چهره ماندگار تبلیغات دینی در اصفهان 27 بهمن سال 1390 در هتل عباسی اصفهان برگزار و از حجت الاسلام و المسلمین ˈغلامرضا فیروزیان تجلیل شد.
ت 7150 /
خبرنگار: علی نعمانی** سلطانمرادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.