به گزارش ایرنا، محمد حسین مکتوبی در سخنرانی پیش از خطبه نماز جمعه اردستان افزود: با توجه به گرمای شدید تابستان و بالا رفتن مصرف برق در شهرستان طبق توافق بعمل آمده با بخش صنعت و کشاورزی و عدم استفاده این گروه در پیک مصرف روزانه، این میزان برق صرفه جویی شده است.
وی با اشاره به راه اندازی سامانه تلفنی 37121 در امور برق شهرستان خاطرنشان کرد: طی سه ماهه اول سال جاری تعداد 9 هزار و 422 درخواست در این سامانه ثبت شده که معادل 47 هزار و 210 ساعت در زمان مراجعان و به میزان 23 هزار و 600 لیتر بنزین صرفه جویی شده است.
مدیر روابط عمومی امور برق اردستان گفت: امسال که سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال است باید مدیریت مصرف برق نیز صورت گرفته و علاوه بر صرفه جویی در مصرف، از هزینه و آلودگی هوا پیشگیری شود.
محمد حسین مکتوبی افزود: استفاده از برق خورشیدی در دستور کار این واحد بوده و شهروندان می توانند جهت راه اندازی و استفاده از انرژی خورشیدی با امور برق اردستان قرار داد امضاء برق تولیدی را به این شرکت بفروشند.
وی گفت: کشور ما یک درصد جمعیت جهان را دارد ولی دو درصد انرژی کل جهان را مصرف می کند که می توان ضمن استفاده از انرژی پاک از استفاده از سوخت فسیلی پیشگیری کند.
مرکز شهرستان اردستان در 118کیلومتری شمال مرکز استان اصفهان قرار دارد.
7408/7431 * خبرنگار: رحمت الله عامری نیا * انتشار: محمد جهانگیریان

* آگاهی از آخرین اخبار شهرستان های شمال استان اصفهان در کانال تلگرام ایرنا کاشان:
* لینک های جستجو کانال: irnakashan / https://telegram.me/irnakashan@
*ایمیل: kashan@irna.ir
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.