اصغر سلیمی، روز جمعه در گفتگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: مهمترین درخواست داده شده به دکتر نوریان اختصاص رشته های بهداشت و پرستاری با توجه به نیاز شهرستان به دانشگاه آزاد واحد سمیرم بود.
وی خاطر نشان کرد: پراکندگی زیاد روستایی و جغرافیایی و نیاز شهرستان به پرستار و کادر درمانی ضرورت توجه و ارائه این رشته را دو چندان می کند.
این نماینده مجلس به بدهی های دانشگاه آزاد اسلامی سمیرم بویژه بعد از احداث ساختمان جدید دانشگاه اشاره کرد و گفت: رییس کل دانشگاه آزاد دستورهای خوبی در این خصوص صادر کردند که امیدواریم بزودی شاهد تحقق آن باشیم.
وی دیگر موضوع طرح شده در این نشست را مشکل جابجایی اعضای هیأت علمی دانشگاه به واحدهای دورن استانی برشمرد و ابراز امیدواری کرد: با دستور کارشناسی این مشکل هم حل شود.
سلیمی خاطر نشان کرد: درخواست کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی سمیرم مبنی بر تعیین تکلیف استخدامی و گزینش نیز در دستور کار جدی قرار گرفته است.
نماینده سمیرم و سخنگوی کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور همچنین توانمندی ها و ظرفیت های خوب دانشگاه را یادآور شد و افزود: ارائه رشته های کشاورزی و گردشگری نیز برای تقویت این واحد ضروری است.
شهرستان سمیرم دارای دو واحد دانشگاهی پیام نور و آزاد اسلامی در 160 کیلومتری جنوب اصفهان واقع شده است.
7147/ت/ - خبرنگار: محمود افشاری- انتشار: سلطانمرادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.