*** نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته اصفهان به امامت آیت الله مهدوی نماینده مردم در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه موقت اصفهان در مصلی بزرگ اما خمینی (ره) اقامه می شود.
سخنران پیش از خطبه های این هفته ' مراد امیری ' بمناسبت هفته مالیات است.
16 تیر ماه روز ملی مالیات و تا 23 همان ماه به نام هفته مالیات نامگذاری شده است.

*** پیکر حجت الاسلام و المسلمین غلامرضا فیروزیان پس از اقامه نماز جمعه از مصلا اصفهان تشییع و در گلستان شهدای این شهر به خاک سپرده می شود.
حجت الاسلام و المسلمین غلامرضا فیروزیان عصر روز چهارشنبه در سن 98 سالگی در بیمارستان امین اصفهان جان به جان آفرین تسلیم کرد.
وی از همراهان و همسنگران نواب صفوی، آیت الله کاشانی ،آیت الله اسلامی و امام خمینی (ره) بود.
ایجاد مدارس دینی، کوشش برای ترویج حجاب و عفاف در مدارس، بنای برخی مساجد و مراکز فرهنگی بویژه در استان های محروم، مبارزه با طاغوت و مقابله با فرقه های انحرافی از دیگر فعالیت های حجت الاسلام فیروزیان بود.
حجت الاسلام و المسلمین غلامرضا فیروزیان پس از حجت االاسلام و المسلمین مهدی مظاهری به عنوان دومین چهره ماندگار تبلیغات دینی اصفهان انتخاب شده بود.

*** مسابقات گُلف ' لیگ آقایان کشور' بمدت سه روز در ورزشگاه نقش جهان اصفهان برگزار می شود.

****
خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) به عنوان خبرگزاری رسمی کشور آماده دریافت، اعلام و پوشش مهمترین برنامه های خبری استان اصفهان است.
سازمان ها، نهادها و شرکت های دولتی و عموم مردم می توانند برنامه های خبری روزانه خود را روز قبل از طریق شماره تلفن 32658353 و 32658354 به خبرگزاری جمهوری اسلامی استان اصفهان اطلاع دهند.
تلفکس 32658355
پست الکترونیکی به نشانی esfahan@irna.ir
کانال اطلاع رسانی : https://telegram.me/esfahanirna
گ/7153 ** خبرنگار: هُدا استکی** انتشار: سلطانمرادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.