به گزارش ایرنا، ' رسول زرگرپور ' روز دوشنبه در بازدید سرزده از شهرک منظریه خمینی ‌شهر در جمع خبرنگاران، افزود: حدود سه ماه قبل توافقنامه ای بین شهرداری خمینی شهر و اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان برای حل اختلاف ایجاد شده بین این دو نهاد جهت تامین امکانات خدماتی و رفاهی به ساکنان این شهرک منعقد شد.
وی با اشاره به اینکه کلنگ عملیات اجرائی و عمرانی توسعه این شهرک با جمعیتی بیش از 50 هزار نفر پس از 25 سال به زمین زده شد، گفت: طبق به وعده‌ای که به اهالی شهرک منظریه داده بودم، پیگیر حل مشکلات شهرک منظریه هستم.
استاندار اصفهان افزود: خوشبختانه مشکلات عمرانی و خدماتی اعم زیرسازی، جدول‌ گذاری ، آسفالت معابر اصلی و فرعی و ارائه خدمات رفاهی این شهرک به‌ عنوان مطالبه مردمی توسط شهرداری خمینی‌شهر به‌مرور در حال رفع شدن است .
وی با بیان اینکه در دو دهه گذشته ارائه خدمات عمرانی، رفاهی، تفریحی و خدماتی شهرک منظریه در بلاتکلیفی قرار داشت، گفت: بازدید امروز باهدف نظارت بیشتر بر روند عملیات اجرائی و وعده های داده ‌شده به مردم انجام شد .
زرگرپور با اشاره به اینکه در سه ماه گذشته در شهرک منظریه خمینی شهر بیش از 13 هزار متر جدول‌ گذاری و زیرسازی معابر انجام ‌شده است، گفت: حدود 20 هزارمتر از معابر این شهرک نیز آماده آسفالت است.
استاندار اصفهان با بیان اینکه بوستان بزرگ شهروند شهرک منظریه نیز در حال تکمیل است، ابراز امیدواری کرد: با همت شهرداری و مسئولان شهرستان خمینی ‌شهر هرچه سریع تر خدمات رفاهی و عمرانی به ساکنان شهرک منظریه خمینی شهر ارائه و امکانات مورد نیاز برای ساکنان این شهرک تامین شود .
وی از تلاش‌ های شهردار، مجموعه شهرداری، شورای شهر و مسئولان شهرستان خمینی‌ شهر برای حل مشکلات مردم و اجرائی شدن این توافقنامه تقدیر کرد.
به گزارش ایرنا، 17 اسفند سال گذشته، توافقنامه ای بین شهرداری خمینی‌ شهر و اداره کل راه و شهرسازی استان برای اجرای عملیات طرح های عمرانی و خدماتی شهرک منظریه خمینی شهر منعقد شد.
پیش از این، متولی اصلی شهرک منظریه خمینی‌ شهر، اداره راه و شهرسازی بود و به دلیل وجود اختلاف بین این اداره کل و شهرداری خمینی شهر، ارائه خدمات عمرانی و شهری به ساکنان این شهرک در بلاتکلیفی قرار داشت.
از تعیین تکلیف ساکنان شهرک منظریه خیمنی شهر برای دریافت خدمات شهری و عمرانی به ‌عنوان یکی از اقدام های مهم دولت تدبیر و امید یاد می شود که پس از گذشت 25 سال انجام شد.
60 هزار نفر در شهرک منظریه خمینی شهر سکونت دارند.
شهرستان خمینی شهر با جمعیت بالغ بر 350 هزار نفر در 16 کیلومتری غرب اصفهان قرار دارد.
پ/ 7145/ 2093 خبرنگار: سیدمحمدرضا ابطحی - انتشار: اصغر دواتگر
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.