به گزارش ایرنا، سارق در این بازسازی به تشریح جزئیات سرقت، و نحوه به شهادت رساندن مامور انتظامی پس از ارتکاب سرقت از بانک مسکن شعبه ملاصدرا اصفهان پرداخت.
بازپرس جنائی شبعه 17 دادگستری شیراز که برای بازسازی صحنه سرقت صورت گرفته به اصفهان آمده بود، گفت: متهم از 22 اردیبهشت سال 1394 اقدام به سرقت مسلحانه از بانک ها کرده و آخرین سرقتش در 13 خرداد 1396 از یکی از بانک های شیراز بود که با تلاش ماموران پلیس آگاهی استان فارس، چهار روز پیش دستگیر شد.
وحید اسدی با بیان اینکه متم در مجموع در مجموع اقدام به 12 فقره سرقت کرده که دو مورد آن نافرجام بوده است، گفت: تحقیقات از متهم ادامه دارد و بزودی با تکمیل تحقیقات، او به سزای اعمال خود خواهد رسید.
بازپرس جنائی دادگستری شیراز گفت: حکم متهم بدلیل استفاده از اسلحه و ایجاد رعب و وحشت و شهادت مامور نیروی انتظامی بطور قطع محاربه است.
اسدی تاکید کرد: دستگاه قضائی در مقابل برهم زنندگان نظم و امنیت جامعه مماشات نمی کند و مردم استان های اصفهان و فارس بزودی شاهد اجرای حکم این متهم خواهند بود.
مردم حاضر در بازسازی صحنه سرقت در مقابل بانک مسکن شعبه ملاصدرای اصفهان با شعار 'نیروی انتظامی، تشکر تشکر'‌ از تلاش ماموران پلیس فارس در دستگیری عامل شهادت شهید استوار 'مهدی محمدی' قدردانی کردند.
بانک مسکن شعبه بلوار ملاصدرا واقع در خیابان حکیم شفایی اصفهان 17 بهمن سال گذشته مورد سرقت مسلحانه قرار گرفت و در جریان آن استوار مهدی محمدی، مامور انتظامی کلانتری
'هفتون' اصفهان هدف گلوله سارق قرار گرفت و بشدت مجروح شد که پس از انتقال به بیمارستان به شهادت رسید.
همچنین خرداد سال 94 نیز یک شعبه بانک مسکن در سپاهان شهر اصفهان مورد سرقت مسلحانه قرار گرفت که در جریان آن چهار سارق توسط نیروی انتظامی دستگیر شدند.
ت/6027/6994
خبرنگار:آرزو فلاح* انتشار: شکراللهی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.