به گزارش روز چهارشنبه ایرنا، روابط عمومی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد: با عنایت به انقضای مهلت اعلام شده قبلی مبنی بر تحویل مدارک ثبت نام شدگان در پژوهشگاه منحل شده شاخص پژوه و باتوجه به اینکه تعدادی از افراد نسبت به لزوم تحویل مدارک اظهار بی اطلاعی کرده و یا فرصت تحویل را نیافته اند به اطلاع عموم ذینفعانی که تا کنون موفق به تحویل مدارک نشده اند می رساند که تا پایان تیرماه فرصت دارند مدارک خواسته شده را به دبیرخانه مرکزی (بخش آموزش) وزارت علوم تحویل دهند.
بر اساس این اطلاعیه، این مدارک باید مبتنی بر اطلاعیه قبلی که چهارم اردیبهشت سالجاری در سایت معاونت آموزشی وزارت علوم منتشر شد، باشد.
وزارت علوم، تحقیقات و فناوری اضافه کرد: مدارک مذکور باید به دبیرخانه مرکزی این وزارتخانه تحویل و یا با پست پیشتاز ارسال شود و پس از انقضای این مدت مستندات تحویل شده بررسی و تعیین تکلیف خواهد شد.
در اطلاعیه وزارت علوم تاکید شده است که این مهلت تمدید نخواهد شد.
معاونت آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، نهم اسفند 95 انحلال پژوهشگاه شاخص پژوه را بعنوان یک موسسه خصوصی که از اردیبهشت 92 در دانشگاه دولتی اصفهان مستقر شده بود، اعلام کرد.
به گفته محمدرضا ایروانی دبیر هیات رئیسه دانشگاه اصفهان، وزارت علوم 134دانشجوی پژوهشگاه شاخص پژوه را که پیش از سال 94 یا از طریق دفترچه کنکور و سازمان سنجش وارد شده یا در قالب استعدادهای درخشان در این مؤسسه شروع به تحصیل کرده اند، تایید کرده است.
دبیر هیات رئیسه دانشگاه اصفهان افزود: سایر دانشجویانی که به هر نحو وارد این پژوهشگاه شده اند باید تعیین تکلیف شوند که این کار بر عهده وزارت علوم است.
ت/3011 / 2093 ** خبرنگار: آسیه معینی ** انتشار: اصغر دواتگر
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.