به گزارش ایرنا، مجید صفاری روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران به مناسبت 14 تیرماه روز شهرداری ها و دهیاری ها، اظهار کرد: کل بودجه مصوب شهرداری بادرود در سال گذشته، 45 میلیارد ریال بود که با تلاش تمامی واحدها و بخش های شهرداری شاهد بودیم 10 درصد بیشتر از این رقم نیز تحقق پیدا کرد.
وی ضمن تشریح عملکرد مجموعه شهرداری بادرود در یک سال گذشته، بیان کرد: استقرار نمایندگی ‌های اداره ثبت احوال، بنیاد شهید و امور ایثارگران و هم چنین استقرار دفتر اصناف با پیگیری های همه جانبه شورای اسلامی شهر از مهم ترین نقاط عملکرد یک سال گذشته شهرداری بوده است.
شهردار بادرود هم چنین آسفالت 25 معبر در سطح شهر با مساحت 25 هزار متر مربع و با اعتبار چهار میلیارد ریال هم چنین احداث پارک اندیشه شهرک آزادگان بادرود با اعتبار 2 میلیارد و 800 میلیون ریال را از دیگر اقدام های شهرداری در سال 95 عنوان کرد.
وی از احداث میدان شهدا با اعتبار یک میلیارد و 700 میلیون ریال و اجرای تندیس و اصلاح هندسی و روشنایی میدان معلم با اعتبار 850 میلیون ریال نیز خبر داد و گفت: اجرای رفوژ میانی خیابان امام خمینی (ره) به عنوان خیابان اصلی شهر با اعتبار یک میلیارد ریال و اجرای بلوک فرش ضلع شمالی این خیابان با اعتبار یک میلیارد و 500 میلیون ریال از طرح هایی بوده که شهرداری در سال گذشته آن را اجرا کرده است.
صفاری خاطر نشان کرد: با وجود مشکلات مالی متعدد که در سال گذشته کلیه شهرداری‌ها را درگیر خود کرده بود با تلاش اعضای شورای شهر و مجموعه شهرداری، بودجه این نهاد در سال قبل، به میزان 110 درصد تحقق یافت.

بادرود مرکز بخش امامزاده شهرستان نطنز در 30 کیلومتری این شهرستان و 155 کیلومتری شمال مرکز استان اصفهان قرار دارد.
7408/7430 * خبرنگار: رحمت الله کاملی بادی * انتشار: محمد جهانگیریان

* آگاهی از آخرین اخبار شهرستان های شمال استان اصفهان در کانال تلگرام ایرنا کاشان:
* لینک های جستجو کانال: irnakashan / https://telegram.me/irnakashan@
*ایمیل: kashan@irna.ir
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.