به گزارش ایرنا، علی تنهایی روز دوشنبه در نشست رسانه ای این فیلم در حاشیه برگزاری سی امین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان در اصفهان افزود: صحبت کردن حیوانات در انیمیشن برای کودکان جذاب است درغیر این صورت فضاهای شهری همیشه در کارهای رئال دیده می شود و این هم چیز تازه ای نیست.
وی اظهار کرد: کار کردن در فضای طبیعت را دوست دارم و حضور حیوانات در قصه برایم جذاب است.
این کارگردان انیمیشن در باره فیلم های جشنواره اصفهان گفت: کوشش کردیم تا انیمیشن های حاضر در جشنواره فیلم کودک و نوجوان را ببینیم که یکی از آنها چندان به حوزه کودک و نوجوان مربوط نبود.
تنهایی با مقایسه وضعیت انیمیشن ایران با جهان افزود: با توجه به شرایط تولید انیمیشن در ایران و مقایسه آن با کمپانی های بزرگ، چه بسا ما از بسیاری از کشورها جلو هستیم و حتی با حمایت بیشتر دستگاه های ذیربط می توانیم با کمپانی های بزرگ دنیا نیز رقابت کنیم.
وی با اشاره به حضور 22 انیماتور در فیلم خود گفت: این فیلم انیمیشن با 720 میلیون تومان هزینه تولید شد .
نویسنده فیلم 'راز پروانه ها' گفت: شش ماه طول کشید تا طرح اولیه را بنویسم و در ادامه با علی تنهایی در باره آن مشورت کردیم و کار روتوش شد.
مهدی صالحی اقدم افزود: شخصیت کودکان در دنیای امروز پیچیده تر شده است، ما کودک را در این کار سینمایی ساده در نظر نگرفتیم و می خواستیم از همان ابتدا داستان با یک اتفاق شروع و بیننده درگیر داستان شود.
رضا درستکار منتقد و کارشناس سینما، اجرای این نشست رسانه ای را برعهده داشت.
نشست رسانه ای «راز پروانه ها» امروز در سالن چشم انداز هتل کوثر اصفهان برگزار شد.
سی امین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان، جمعه گذشته با پخش آثار سینمایی در اصفهان آغاز به کار کرد.
این جشنواره تا 15 تیر سالجاری در کلانشهر اصفهان ادامه خواهد داشت و در این مدت 35 فیلم ایرانی و خارجی در دو بخش کودک و نوجوان به نمایش درخواهد آمد.
گ/8114/6027 خبرنگار: امیرحسین اکبری * انتشار: شکراللهی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.