به گزارش ایرنا، روابط عمومی استانداری اصفهان روز دوشنبه به نقل از محمدعلی طُرفه اعلام کرد: با اجراشدن این طرح ها بالغ بر یکهزار و 812 فرصت شغلی در روستاهای استان ایجاد خواهد شد.
وی تصریح کرد: این طرح ها بر اساس طرح مشارکت و سرمایه گذاری در روستاها با همکاری معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم کشور، صندوق کارآفرینی، بانک سینا، بنیاد علوی و دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری اصفهان و از بین طرح های ارسالی متقاضی سرمایه گذاری در روستاهای استان برگزیده شده است.
طرفه افزود: در طرح های مصوب توسط صندوق کارآفرینی امید بالغ بر 736 میلیارد ریال سرمایه گذاری خواهد شد که از این مبلغ 379 میلیارد ریال تسهیلات کم بهره توسط صندوق مذکور و بالغ بر 362 میلیارد ریال سرمایه آورده متقاضیان خواهد بود.
معاون استانداری اصفهان گفت: بالغ بر 200 میلیارد ریال تسهیلات کم بهره توسط شعب بانک سینا به متقاضیان اعطا می شود.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان خاطر نشان کرد: علاوه بر این، پست بانک نیز به متقاضیان سرمایه گذاری در روستاهای مناطق محروم استان از محل صندوق توسعه کشور در زمینه های شیلات و پرورش ماهی، احداث گلخانه، مکانیزاسیون کشاورزی و طرح های بهره وری آب تسهیلات ارازان قیمت پرداخت خواهد کرد.
طرفه افزود: پرداخت تسهیلات کم بهره به متقاضیان طرح های مشارکتی و غیرمشارکتی سرمایه گذاری علاوه براینکه چهره روستاهای استان را متحول می کند، موجب اشتغال روستائیان نیز خواهد شد.
اصفهان دارای حدود یکهزار و 300 روستا با حدود 12 درصد از جمعیت استان(حدود 600 هزار تَن) است.
د/3011/6027 خبرنگار: آسیه معینی* انتشار:شکراللهی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.