به گزارش ایرنا، علی قوی تن روز دوشنبه در نشست خبری فیلم 'پل سفید' در اصفهان با اشاره به پخش این فیلم در ساعت یک بامداد روز دوشنبه گفت: در کجای دنیا فیلم، کودکی که باید حداکثر ساعت 21 خوابیده باشد، در نیمه شب پخش می شود.
وی اظهار کرد: برغم پخش دیرهنگام، استقبال از این فیلم خوب بود و کسی سینما را ترک نکرد و علت آن نیز این بود که فیلم 'پل سفید' بازگوکننده درد مردم و جامعه است.
این کارگردان با اشاره به تولیدات قبلی اش در زمینه فیلم های سینمایی و تجاری گفت: من تصمیم گرفته ام بجای تولید فیلم های تجاری، در قالب فیلم، مشکلات جامعه را بصورت ساده بیان کنم.
وی افزود: داستان فیلم پل سفید یک داستان واقعی است و در اصل باید این کار، یک فیلم مستند می شد ولی بازگو کردن بسیاری از واقعیات در قالب مستند بدلیل نبود روحیه انتقادپذیری در جامعه، مشکلاتی را به همراه دارد.
قوی تن با اشاره به سابقه 26 ساله خود در سینما اظهار کرد: هر روز خود را نیازمند کسب تجربه می دانم.
وی افرود: موضوع و محتوای فیلم بر سرگرم کنندگی آن ارجحیت دارد لذا بدنبال آن نیستم که از هر طریقی، مخاطب را پای فیلم نگاه دارم.
وی خاطرنشان کرد: فیلم هایی که به بیان مشکلات موجود در جامعه می پردازند، مسوولان را به فکر چاره اندیشی می اندازد.
فیلم پل سفید به کارگردانی، شب گذشته در بخش مسابقه سینمای ایران سی امین جشنواره فیلم های کودک و نوجوان اصفهان به نمایش درآمد.
سی امین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان، جمعه گذشته با پخش آثار سینمایی در اصفهان آغاز به کار کرد.
این جشنواره تا 15 تیر سالجاری در کلانشهر اصفهان ادامه خواهد داشت و در این مدت 35 فیلم ایرانی و خارجی در دو بخش کودک و نوجوان به نمایش درخواهد آمد.
ت /7134/ 6027 ** خبرنگار: محمد کامران * انتشار: شکراللهی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.