به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سرهنگ حسن یاردوستی فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان پلیس گفت : یکی از ماموران پلیس شهر اصفهان حین گشت زنی و انجام وظیفه در یک ترمینال مسافربری متوجه کیفی که در کنار یک صندلی افتاده بود می شود .

وی افزود: این مامور وظیفه شناس و با هوش پس از در نظر گرفتن نکات ایمنی درب کیف را باز می کند که متوجه می شود تعداد 27 عدد تراول 500 هزار ریالی ، یک جفت النگوی زنانه ، یک حلقه پلاک طلا ، یک جفت گوشواره زنانه، دو عدد ساعت مچی طلا مردانه و زنانه،یک عدد تلفن همراه هوشمند و گذرنامه و مدارک هویتی در آن وجود دارد.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه ارزش محتویات کیف بیش از 220میلیون ریال برآورد شده اضافه کرد : با پیگیری های مکرر که توسط ماموران انتظامی مستقر در ترمینال مسافربری انجام شد بالاخره صاحب کیف پیدا و پس از انجام مراحل اداری کلیه محتویات به او تحویل داده شد.

سرهنگ یاردوستی از خوشحال شدن و تقدیر صاحب کیف از صحت عمل مامور پلیس اصفهان خبر داد و گفت :این کیف به صورت امانی دست او بوده که می بایست آن را به صاحب اش می رسانده که در ترمینال اصفهان آن را گم کرده و پس از جستجو های مکرر ناامید در مسیر بازگشت به تهران بوده است.

رئیس پلیس مرکز استان در پایان ضمن تقدیر از عملکرد مامور وظیفه شناس "مجید عسگری" و ستوانسوم "رسول عطایی" فرمانده پاسگاه ترمینال که با این عمل پلیس اصفهان را سربلند کردند خاطر نشان کرد : رسیدن مالباخته ای به اموال اش و نقش بستن لبخند رضایت بر لبان او بهترین هدیه برای پلیس می باشد و از مردم خواست همواره نکات ایمنی را رعایت کنند و در صورت وقوع هر گونه مشکلی موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

 

۴۶
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 690940
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.