به گزارش روز شنبه ایرنا از ستاد اطلاع رسانی سی امین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان در اصفهان، مهدی جمالی نژاد در گفت و گو با این ستاد اظهار کرد: امروز اصفهان، شهر بین المللی ایران است و این شهر توسط یونیسف بعنوان شهر صلح و دوستی و دوستدار کودک انتخاب شده است.
وی گفت: هم جشنواره بین المللی کودک و نوجوان و هم شهر بین المللی اصفهان می توانند موجب رشد و ارتقا یکدیگر در جهان شوند.
وی افزود: درهای اصفهان همواره به روی جشنواره کودک باز است و این شهر باید میزبان جشنواره بین المللی کودک و نوجوان باشد و خوشحالیم که این جشنواره دوباره به وطن خود بازگشته است.
شهردار اصفهان با بیان اینکه همت جمعی مدیران استانی و شهری موجب شد تا این جشنواره دوباره به مرکز اصلی خود در اصفهان بازگردد، افزود: سی امین جشنواره با جشنواره های گذشته متفاوت است زیرا امسال این جشنواره بدست کودکان سپرده شده است و امروز خودِ کودکان و نوجوانان مجری کارند، گزارش تهیه و روند برگزاری جشنواره را برای مردم ایران روایت می کنند.
وی گفت: ما با این حرکت می خواهیم از امروز، مدیران فردا را بسازیم و کودکان و نوجوانان را درگیر بخش های اجرایی کنیم.
شهردار اصفهان تاکید کرد: دوچرخه پس زمینه فعالیت های جشنواره کودک و نوجوان است و ما می خواهیم با یک تیر دو نشان بزنیم یعنی هم روند جشنواره پیش برود و هم دوچرخه در میان کودکان و نوجوانان باب شود.
جمالی نژاد خاطرنشان کرد: امسال یکی از کیفی ترین جشنواره ها را در سال های گذشته برگزار خواهیم کرد و خوشحالیم که این اتفاق در اصفهان رخ می دهد.
سی امین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان شامل سینمای ایران، سینمای بین‏‌الملل، مسابقه فیلم نامه نویسی و نمایش‌های ویژه تا 15تیر جاری در اصفهان در حال برگزاری است.
پ/8114/6027 خبرنگار: اکبری * انتشار: شکراللهی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.