**فناوران شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان موفق به تعمیر موضعی پوشش مسی تخریب شده غلتک‌های واحد قلع ‌اندود با روش آبکاری الکتریکی موضعی و بومی سازی آن در فولاد مبارکه اصفهان شدند.

** سید حسن قاضی زاده هاشمی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: در دولت یازدهم، تولید داروهای طب سنتی با افزایش 230 درصدی همراه بوده است.

**مهدی سرلک، کارشناس ارشد صادرات شرکت ذوب آهن اصفهان معتقد است برای انسجام بیشتر شرکت های داخلی جهت حضور بیشتر در بازارهای بین المللی و تقویت جایگاه این شرکت ها در بازارهای جهانی، به تشکیل اتحادیه صادرات محصولات فلزی نیاز داریم.

**دبیرخانه دائم کنفرانس ملی 'بازی‌های رایانه‌ای؛ فرصت‌ها و چالش‌ها' در دانشگاه اصفهان اعلام کرد که همایش هایی که با کپی برداری از این کنفرانس برگزار می شود را از منظر علمی (آکادمیک) فاقد اعتبار می داند.

**علی یزدانی، مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران اعلام کرد: بر اساس برنامه سال 96، در حوزه صنعت و معدن بیش از 36 هزار واحد صنعتی و معدنی در کشور با اختصاص تسهیلات بانکی، تجهیز، فعال یا راه اندازی می شود.

**سی امین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان روز جمعه با پخش فیلم ها و آثار سینمایی در اصفهان آغاز به کار کرد.

**حجت الاسلام والمسلمین سید حسین بهشتی نژاد، رییس اسبق سازمان تبلیغات اسلامی اصفهان گفت: دشمن اصلی ترین مانع تحقق اهداف خود را رهبر معظم انقلاب دیده است و از همین رو از طریق توطئه های داخلی و خارجی همواره به دنبال حمله به این رکن انقلاب بوده است.

**حجت الاسلام والملسمین سید مجتبی میردامادی، امام جمعه موقت اصفهان گفت: ایمان، شجاعت و از خود گذشتگی نیروهای مسلح و انتظامی کشورمان از امتیازهایی است که فقط در ایران اسلامی وجود دارد.

**دومین نشست علمی مقام ادبی اصفهان همراه با بزرگداشت صائب تبریزی، شامگاه پنجشنبه در محل آرامگاه صائب در اصفهان برگزار شد.

**حجت الاسلام والمسلمین سید رضا تقوی، رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور گفت: همه ائمه جمعه باید همراه و همکار مسئولان دلسوز و خدمتگذار باشند و جناحی و سیاسی عمل نکنند.

گ/6994 / 2093 * خبرنگار: آرزو فلاح ** انتشاردهنده: اصغر دواتگر
کانال اطلاع رسانی : https://telegram.me/esfahanirna
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.