به گزارش ایرنا،علی محمدی روز شنبه به مناسبت هفته قوه قضائیه در جمع خبرنگاران با اشاره به هفته مبارزه با مواد مخدر افزود: شناسایی و کشف مواد مخدر باتلاش دستگاه‌های مرتبط و مردم میسر است و در این راستا 311 پرونده عملیاتی در حوزه کشف و ضبط مواد مخدر در برخوار ایجاد شده است.
رئیس دادگستری برخوار با اشاره به تعطیلی کمپ ترک اعتیاد رویش سبز در شهرستان برخوار افزود: این کمپ به دلیل مشکلات مالی تعطیل شده است.
وی با بیان اینکه راه اندازی یک کمپ دولتی یا با کمک خیران در شهرستان برخوار ضروری است اظهار کرد:افراد معتاد از توانایی مالی برای پرداخت هزینه های درمان خود برخوردار نیستند.
محمدی با اشاره به نقش خانه های مخروبه در افزایش جرایم اجتماعی افزود:منازل خرابه شهر که محل تجمع معتادان و افرادناباب است باعث ایجاد معضلات اجتماعی در شهر می شود، و باید نسبت به شناسایی و تخریب آن ها اقدام شود.
رئیس دادگستری برخوار با اشاره به افزایش سرقت در این شهرستان گفت: تا کنون پرونده سرقت باندی در برخوار تشکیل نشده اما با توجه به افزایش سرقت در برخوار مردم باید نکات ایمنی را رعایت کنند.
محمدی افزود:در طول یکسال گذشته 9 هزار و954 پرونده کیفری وارد دادسرا شده که از این تعداد هشت هزار و325 پرونده مختومه شده همچنین در این مدت هشت هزار و 933 پرونده کیفری و حقوقی وارد دادگاه شده که از این تعداد پرونده وارد شده به دادگاه هفت هزار و933 پرونده مختومه شده است.
وی با اشاره به اینکه پنج شورای حل اختلاف درشهرهای برخوار و یک شورای حل اختلاف صلحی روستایی در روستای محسن آباد وجود دارد افزود:یک هزار و 561 پرونده در شورای حل اختلاف ایجاد شده که از این تعداد یک هزار و 47 پرونده مختومه شده است.
شهرستان برخوار با120 هزار نفر جمعیت در 10 کیلومتری شمال اصفهان قراردارد.
م ط / 7153 / 7150 / تنظیم کننده : علی نعمانی - انتشار : عمادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.