منوچهر نادری روز شنبه در جمع خبرنگاران افزود: اولین گلریزان برای آزادی زندانیان شهرستان نجف آباد با همکاری خیریه امام موسی کاظم (ع) درنجف آباد برگزار شد و دراین مراسم خیران بیش از 313 میلیون تومان کمک برای آزادی زندانیان کردند.
وی گفت: بر این اساس با کمک خیران نجف آباد، 10 نفر از محکومان جرایم غیرعمد از زندان آزاد شدند.
وی با بیان اینکه تاسیس زندان شهرستان نجف آباد یک نقطه عطف در جهت اصلاح روند نگهداری مجرمان و تفکیک و طبقه بندی آنهاست گفت: اداره کل زندان های استان اصفهان با درک صحیح از شرایط خاصی که زندانیان شهرستان نجف آباد به جهت بعد مسافت تا زندان مرکزی و اردوگاه کاردرمانی استان اصفهان دارند، ابتکارعمل را در دست گرفت و فضای مناسبی را برای آنها در نظر گرفته اند.
وی بیان کرد: واقعیت نشان داده است که جوامع به مکان هایی نیاز دارد که بتوان برای مدتی افراد ناسازگار و نابهنجار را در آنجا نگهداری کرد تا بلکه این افراد اصلاح شوند.
وی افزود: زندانیان آسیب های جامعه هستند و اگر همت جمعی برای اصلاح و تربیت آنها دربین نباشد و مراقبت های لازم و مناسب برای پرهیز از جرم و پس از آزادی صورت نپذیرد ، تبعات آن دامنگیر جامعه خواهد شد.
مدیرعامل خیریه امام موسی کاظم (ع) نیز در این نشست گفت: در اولین گلریزان برای آزادی زندانیان غیرعمد شهرستان نجف آباد که به همت این انجمن درماه مبارک رمضان برگزار شد بیش از 3 میلیارد ریال کمک جمع آوری شد.
محمود جعفری گفت: درشهرستان نجف آباد تنها خیریه ای که به صورت تخصصی و هماهنگ با مسئولان قضائی برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد فعالیت می کند خیریه امام موسی کاظم (ع) است.
وی تصریح کرد : با همکاری مسئولان قضائی شهرستان و زندان نجف آباد برای زندانیانی که امکان خروج از زندان را دارند کارایجاد شده تا کمکی برای آنها وخانوادها یشان باشد.
شهرستان نجف آباد با وسعت 285 کیلومتر مربع و 330 هزار نفر جمعیت در 30 کیلو متری غرب اصفهان قرار دارد.
ت/غ.ک/7131/6994 تنظیم کننده:آرزو فلاح - انتشار دهنده : عمادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.