جلسه هم‌اندیشی دوعضو منتخب پنجمین دوره شورای شهر تهران و اصفهان در نصف جهان برگزار شد.

به گزارش ایلنا، جلسه هم اندیشی با حضور محمد جواد حق‌شناس و  امیر احمد زند آور دو منتخب پنجمین دوره شورای شهر تهران و اصفهان با گروهی از فعالین سیاسی - اجتماعی و نمایندگان بعضی از احزاب اصلاح‌طلب در اصفهان برگزار شد.

در این جلسه حق‌شناس ابتدا شرایط کلی کشور و منطقه را از قبل انتخابات اخیر و بعد از آن تشریح کرد.

سپس زندآور با بیان وضعیت و دغدغه‌های اعضا منتخب شورای پنجم اصفهان و راهکارهایی که قانونی در رسیدن به خواسته‌های مردم و رای دهندگان گفت: پیشنهاد می‌کنم طی یک برنامه ریزی مشخص، طی چهار سال فرصت شورای پنجم سلسله جلساتی با حضور لیست منتخب امید در کلان شهر‌ها و شهرهای دیگر که مردم به لیست اصلاحات اعتماد کردند برگزار شود تا بتوان در این جلسات به راهکارهای لازم برای پاسخ به انتظارات رای دهندگان برسیم.

محمد جواد حق‌شناس نیز تاکید کرد: این مورد را به منتخبین دوره پنجم تهران منتقل خواهم کرد که با توافق دیگر اعضا در جلسه آتی وزیر کشور و منتخبین شوراهای سراسر کشور بتوانیم اولین مرحله از اجرایی شدن این ایده را کلید بزنیم.

منتخب مردم تهران همچنین کلیاتی از وضع شهرداری تهران را بیان کرد و اظهار داشت: شهردار تهران در زمان تحویل شهرداری باید سه مورد را شفاف گزارش دهد: ۱-بدهی شهرداری، ۲-تعداد پرسنل شهرداری، ۳-درآمد فعلی شهرداری و دارایی‌ها.

 زندآور در مورد اخباری که درباره شهرداری‌اصفهان به گوش می‌رسد، گفت: شورای پنجم تاکنون وارد مصداق‌های پست شهرداری اصفهان نشده و تمام اسامی مطرح شده تنها در حد گمانه زنی افراد و گروه‌های مختلف است.

وی خاطر نشان کرد: انتخاب شهردار یک روند کاملا شفاف و قانونمند خواهد داشت که نتیجه آن مطمئنا انتخاب اصلح برای این سمت خواهد بود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.