به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از ستاد اطلاع‌رسانی سی‌امین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان دفتر اصفهان، سی امین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان فعالیت های کاری خود را در صبح آدینه با دوچرخه آغاز کرد. دوچرخه های یک دست آبی رنگ با نشانی از شهرداری اصفهان که با پرچم هایی از جشنواره سی ام مزین شده بود.

کودکان و نوجوانان با دوچرخه هایشان و با تردد در چند خیابان شهر، به شهروندان خبر دادند که جشنواره فیلم های کودک و نوجوان بار دیگر به شهرشان بازگشته و به مدت یک هفته سی امین دوره آن برگزار خواهد شد.

در همایش دوچرخه سواری در حاشیه برنامه های جشنواره سی ام، دوچرخه سواران کودک و نوجوان با دوچرخه هایی که بر روی هر کدامشان پرچم جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان نصب شده بود، مسیر پل خواجو تا سی و سه پل را رکاب زدند.

خبرنگاران نوجوان جشنواره کار خود را آغاز کردند

گفت وگوی خبرنگاران نوجوان جشنواره با مردم و هم سن و سال های خود و دریافت نظر آنان در مورد لزوم دوچرخه سواری در شهر اصفهان و برگزاری جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان از نکات قابل توجه همایش امروز بود. خبرنگاران نوجوان در این همایش از فرصت استفاده کردند و با تهیه گزارش و خبر اولین روز کاری خود و برخی اولین تجربه کاری خود را به طور رسمی آغاز کردند.

تعدادی از کودکان و نوجوانان گروه فرهنگی طاها نیز در این همایش حضور داشتند، این گروه که متشکل از کودکان و نوجوانان دوچرخه سوار است، از سال 1391 هر هفته جمعه ها، در شهر اصفهان دوچرخه سواری گروهی انجام می دهند.

همچنین اعضای این گروه فرهنگی بر روی پل تاریخی سی و سه پل، سرود «دولت عشق» را به مناسبت شهادت شهید بهشتی و هفته قوه قضاییه به صورت دسته جمعی خواندند.

گفتنی است مهدی جمالی نژاد شهردار اصفهان پنج شنبه شب در برنامه افتتاحیه جشنواره و در جشن بزرگ پروانه ها، کودکان و نوجوانان اصفهانی را به شرکت در همایش دوچرخه سواری دعوت کرده بود.

 

46

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 688264
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.