به گزارش ایرنا، حجت الاسلام حسن دهشیری در خطبه های نماز جمعه اردستان در مسجد جامع این شهر افزود: ناو جنگی آمریکا در 12 تیر ماه 1367 یک فروند هواپیمای مسافربری ایران با 298 نفر را در خلیج فارس هدف قرار داد و سرنگون ساخت ولی این دولت مستکبر عنوان کرد که اشتباه صورت گرفته است.
وی با اشاره به ششم و هفتم تیرماه سالروز ترور نافرجام رهبر معظم انقلاب اسلامی و انفجار دفتر حزب جمهوری اسلامی خاطر نشان کرد: منافقان در این عملیات نقش اصلی را داشتند که امروز تحت حمایت و پشتیبانی آمریکا قرار دارند.
خطیب جمعه اردستان هفته قوه قضاییه را مورد اشاره قرار داد و افزود: تمام کسانی که در این قوه مشغول به خدمت هستند بویژه قضات باید با قدرت و عدالت حکم صادر کرده و حق مظلوم را از ظالم بگیرند.
دهشیری گفت: متاسفانه دستگاه قضایی با کمبودهایی روبرو است و در شهرستان نیز کمبود قاضی شورا و معاون دادستان روند رسیدگی و زمان صدور رای را کند می کند و مسئولان بالاتر باید به این موضوع رسیدگی و مشکل آن ها را حل کنند.
وی از مردم نیز خواست برای هر موضوع و اختلاف کوچک به دادگاه مراجعه نکنند و اختلاف ها را با ریش سفیدی حل کنند.
امام جمعه اردستان با ابراز نگرانی از بالا رفتن آمار طلاق و کاهش ازدواج اظهار نگرانی کرد و افزود: کمبود جلسه های مذهبی، مهر و محبت و صلح و سازش و بی توجهی به توصیه های دینی زمینه ساز این مشکل ها هستند.
دهشیری با اشاره به دیدار اخیر رهبر معظم انقلاب اسلامی با مسئولان عالی کشور و سفیران کشورهای اسلامی و خطبه های نماز عید فطر گفت: ایشان در رابطه با آتش به اختیار که در جامعه مورد سوء استفاده بعضی ها قرار گرفت سخن گفتند و موضوع را روشن کردند که منظور از آن جمله گسترش امر به معروف و مسائل فرهنگی و دینی نه تشنج و درگیری افراد فرصت طلب است.
مرکز شهرستان اردستان در 118 کیلومتری شمال مرکز استان اصفهان قرار دارد.
7408/7431 * خبرنگار: رحمت الله عامری نیا * انتشار: محمد جهانگیریان

* آگاهی از آخرین اخبار شهرستان های شمال استان اصفهان در کانال تلگرام ایرنا کاشان:
* لینک های جستجو کانال: irnakashan / https://telegram.me/irnakashan@
*ایمیل: kashan@irna.ir
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.