به گزارش ایرنا، ‌آیت الله عبدالنبی نمازی در خطبه های نمازجمعه این هفته کاشان با اشاره به 5 تیرماه روز جهانی مبارزه با مواد مخدر اظهار داشت: یکی از هدف های اشغال افغانستان توسط آمریکا و انگلیس، مبارزه با مواد مخدر بود که 70 درصد مواد مخدر جهان در آن جا تولید می شود.
وی ادامه داد: همه جهان شاهد بودند که نه تنها تولید مواد مخدر در افغانستان کاهش پیدا نکرد بلکه چندین برابر شد که این نشان از نیت های پلید آمریکا دارد.
وی بیان کرد: جمهوری اسلامی و نیروهای مرزبانی کشور با تمام قدرت از مرزهای کشور در برابر ورود مواد مخدر جلوگیری کردند و در این راه با تقدیم شهیدان بسیار، موجب افتخار کشور شدند.
عضو مجلس خبرگان رهبری در بخش دیگری از سخنان خود به سالروز سوء قصد به رهبر فرزانه انقلاب در ششم تیرماه سال 1360 در مسجد ابوذر تهران اشاره کرد و گفت: خدواند تقدیر دیگری برای ایشان رقم زد و وجود با برکت ایشان را برای ما حفظ کردند.
وی تصریح کرد: مقام معظم رهبری در طول دوران رهبری نظام جمهوری اسلامی، تصمیم های مهمی گرفتند و بن بست ها و مشکلات بوجود آمده توسط دشمنان را با تدبیر مرتفع کردند و موجب افتخار ایران شدند.
وی ادامه داد: به داوری و اذعان تحلیل گران غرب، در سال گذشته آیت الله خامنه ای محبوب ترین و مقتدرترین رهبر دنیا است که اعتراف آن ها افتخار دیگر برای جمهوری اسلامی ایران است.
امام جمعه کاشان در پایان هفته قوه قضائیه را به مردم و قضات کشور تبریک گفت و خاطر نشان کرد: دستگاه قضایی کشور نقش مهمی در اجرای عدالت و مبارزه با فساد داشته که در این راه پیروز و سربلند بوده است.
7408/7472 * خبرنگار: حسین منصوری فر
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.