*** وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به شهرستان نطنز سفر کرده و در ' دومین جشنواره ملی طبیعت‌گردی، طب سنتی و گیاهان دارویی نطنز ' حضور می یابد.
دومین جشنواره ملی طب سنتی و گیاهان دارویی نطنز سه شنبه 6 تیرماه سالجاری آغاز شده و به مدت 4 روز در این شهرستان برگزار می شود.
آموزش‌ های عمومی طب ایرانی و کشت گیاهان دارویی و کارگاه فرصت ‌سازی در عرصه گیاهان دارویی از محورهای برنامه ‌های دومین دوره جشنواره ملی گیاهان دارویی در نطنز است.

*** مراسم یادواره شهید بهشتی و شهدای هفتم تیر در مسجد امام سجاد (ع) اصفهان برپا می شود.
شامگاه ۷ تیر سال ۱۳۶۰ ، آیت الله دکتر سید محمد حسینی بهشتی بهمراه 72 تن از یاران انقلابی اش در حادثه بمب‌گذاری در دفتر حزب جمهوری اسلامی حین سخنرانی در تالار اجتماعات این حزب به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

*** دومین نشست علمی مقام ادبی اصفهان همراه با گرامیداشت صائب تبریزی در آرامگاه صائب همزمان با روز صائب در اصفهان برگزار می شود.
در این نشست از کتاب ' فروغ ادب ' نوشته محمدحسین ریاحی، پژوهشگر اصفهانی نیز رونمایی می شود.

****
خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) به عنوان خبرگزاری رسمی کشور آماده دریافت، اعلام و پوشش مهمترین برنامه های خبری استان اصفهان است.
سازمان ها، نهادها و شرکت های دولتی و عموم مردم می توانند برنامه های خبری روزانه خود را روز قبل از طریق شماره تلفن 32658353 و 32658354 به خبرگزاری جمهوری اسلامی استان اصفهان اطلاع دهند.
تلفکس 32658355
پست الکترونیکی به نشانی esfahan@irna.ir
کانال اطلاع رسانی : https://telegram.me/esfahanirna
گ/7153 / 6022 خبرنگار: هُدا استکی - انتشار دهنده : عمادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.