به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین حسین رشیدیان در خطبه های نماز عیدفطر تیران افزود: بر اساس تدبیر و در موقعیت خاص و به موقع حمله موشکی ایران به قلب داعش انجام شد و آن ها پاسخ کوبنده ایران را نسبت به حرکت ظالمانه و تروریستی خود را دریافت کردند.
وی بیان کرد: مردم ایران علی رغم اختلاف سلایقی که داشتند همه متحدانه این حرکت موشکی را تحسین کردند و با حضور حداکثری در راهپیمایی روز قدس گروه داعش را محکوم و پاسخی قاطع به دولت های ظالم و حامی داعش دادند.
امام جمعه شهرستان تیران و کرون با اشاره به ضرورت اتحاد بین مردم کشور تصریح کرد: مردم با وجود اختلاف نظر و سلایق خود به اهمیت امنیت توجه داشته و اجازه نمی دهند اختلاف سلایق منجر به اختلاف و تخریب اتحاد مردم شود.
وی همکاری مسئولان کشور در تامین نیازهای جامعه را خواستار شد و گفت: مسئولان با اقتدار و روحیه خستگی ناپذیر برای رفع مشکلات کشور تلاش کنند و موانع را با برنامه ریزی رفع کنند.
حجت الاسلام رشیدیان با اشاره به مشکل آبرسانی در روستاهای شهرستان تیران و کرون گفت: بخشی از نیاز آب شرب روستاهای شهرستان تا دو هفته آینده رفع و مابقی روستاها در برنامه و پروژه های دیگر انجام می شود که اجرای این پروژه آب رسانی منازل روستایی نیازمند اعتبار بالایی است.
وی به پروژه بیمارستان و فاضلاب شهرستان اشاره کرد و گفت: بیمارستان مجهز یکی از نیازهای شهرستان تیران و کرون است که با قول مساعد مسئولان وزارت بهداشت و درمان اجرا می شود که باید در اجرای این پروژه خیرین هم همکاری داشته باشند.
وی یادآورشد: پروزه فاضلاب شهر تیران که متوقف شده بود بزودی آغاز می شود و باید مردم آورده و حق انشعاب خود را در این خصوص پرداخت کنند که این پروژه سرعت بگیرد.
شهرستان تیران و کرون با 71 هزار نفر جمعیت در 45 کیلومتری غرب اصفهان قرار دارد.
خبرنگار: اکبر مهدی زاده- انتشار: سلطانمرادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.