به گزارش ایرنا، فرمانده انتظامی شهرستان نطنز عصر روز یک شنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: سرقت های متعدد احشام در سطح شهرستان نطنز به عنوان یک تهدید مطرح شده و دغدغه بسیاری از دامداران در سطح شهرستان بود و به همین منظور پلیس برای جلوگیری از این معضل بیش از پیش از توان خود و ظرفیت های موجود بهره گرفت.
سرهنگ پاسدار علی بنی آدمی افزود: با اقدام های فنی و اطلاعاتی نیروی انتظامی تعداد 2 نفر از سارقان به هویت های «ا.ف» و «ن.ف» در شهر بادرود شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه و ضربتی توسط عوامل همیشه بیدار فرماندهی انتظامی بخش امامزاده و پلیس آگاهی شهرستان دستگیر شدند.
وی تصریح کرد: سارقان احشام برای بررسی های فنی و تخصصی موضوع، به پلیس آگاهی تحویل داده شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان نطنز از مردم خواست به منظور پیشگیری از سرقت احشام اصول ایمنی از جمله گماردن نگهبان محله، تجهیز دامداری ها به دزد گیرهای مجهز و عدم اعتماد به افراد غریبه که برای خرید احشام مراجعه می کنند را رعایت کنند.

** فرمانده انتظامی شهرستان آران و بیدگل نیز گفت: باند 6 نفره سارقان احشام در این شهرستان منهدم و اعضای آن دستگیر شدند.
سرهنگ مسعود سپهوند عصر یکشنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: به دنبال وقوع سرقت های متعدد احشام در سطح حوزه استحفاظی شهرستان آران و بیدگل، گروهی ویژه از ماموران انتظامی شهرستان با همکاری پلیس آگاهی استان اصفهان تشکیل و اقدام های فنی و عملی لازم برای شناسایی سارقان انجام شد.
وی بیان کرد: پس از شناسایی باند سارقان احشام که سابقه سرقت های مسلحانه و به عنف احشام را نیز داشتند، با اخد نیابت قضایی و با همکاری پلیس آگاهی استان و شهرستان های نطنز، چادگان و خمینی شهر در یک عملیات ویژه، همه اعضای این باند 6 نفره دستگیر شدند.
وی افزود: به دنبال این عملیات، خودروی حمل احشام توسط این باند توقیف و تعدادی از احشام مسروقه کشف و به مالباختگان تحویل شد.
سپهوند تصریح کرد: اعضای این باند در بازجویی ها به ارتکاب سرقت های متعدد در شهرستان های آران و بیدگل، کاشان، نطنز و شاهین شهر اعتراف کردند.
7408/7472/7430 * خبرنگاران: رحمت الله کاملی بادی - حسین منصوری فر * انتشار: محمد جهانگیریان

* آگاهی از آخرین اخبار شهرستان های شمال استان اصفهان در کانال تلگرام ایرنا کاشان:
* لینک های جستجو کانال: irnakashan / https://telegram.me/irnakashan@
*ایمیل: kashan@irna.ir
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.