روزنامه 'نسل فردا' با انتخاب تیتر ' دیدار یار دیرین' نوشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی از آیت الله مظاهری عیادت کردند.
این روزنامه افزود: رهبر معظم انقلاب صبح شنبه با حضور در یکی از بیمارستان های تهران از آیت الله حاج حسین مظاهری رئیس حوزه علمیه اصفهان عیادت کردند.
حضرت آیت الله خامنه ای در این عیادت، در جریان روند درمان آیت الله مظاهری قرار گرفتند و برای سلامت و بهبود ایشان دعا کردند.
روزنامه 'نصف جهان' هم با انتشار عکس هایی از عیادت رهبر معظم انقلاب و رئیسان قوای مجریه و مقننه از آیت الله مظاهری، عبارت 'عیادت مقام معظم رهبری و بزرگان نظام از آیت الله مظاهری' را برجسته کرد.
این روزنامه افزود: حضرت آیت الله خامنه ای صبح دیروز(شنبه) با حضور در یکی از بیمارستان های تهران از آیت الله مظاهری رئیس حوزه علمیه اصفهان عیادت کردند.
حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رئیس جمهور نیز شامگاه پنجشنبه از آیت الله حسین مظاهری عیادت کرد.
این روزنامه اضافه کرد: روحانی همچنین با پزشکان معالج آیت الله مظاهری گفتگو کرد و از روند اقدام های انجام شده برای درمان ایشان مطلع شد و دستورات لازم برای رسیدگی هر چه بهتر و کامل تر را صادر کرد.
روزنامه 'اصفهان زیبا' هم با انتشار عکسی از عیادت رهبر معظم انقلاب از آیت الله مظاهری نوشت: روز جمعه نیز اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهوری، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی و علی طیب نیا وزیر اقتصاد و دارایی با حضور در بیمارستان از آیت الله مظاهری عیادت کردند.
روزنامه 'اصفهان امروز' هم در مطلبی با انتشار عکس عیادت مقام معظم رهبری از آیت الله مظاهری نوشت:حجت الاسلام والمسلمین سیدحسن خمینی نیز از جمله کسانی بود که با حضور در بیمارستان از آیت الله مظاهری عیادت کرد و ضمن جویا شدن وضعیت جسمانی این فقیه عالیقدر، سلامت و شفای ایشان را از خداوند متعال مسالت کرد.
این روزنامه در ادامه به نقل از فرزند آیت الله مظاهری نوشت: خدا را شکر بعد از عمل جراحی، حال ایشان مساعدتر است و انشالله با دعای خیر مومنین بهتر نیز خواهند شد.
آیت الله حسین مظاهری در سال 1312 هجری شمسی در تیران اصفهان به دنیا آمد و هم اکنون استاد اخلاق و رئیس حوزه علمیه این استان است.
آیت الله مظاهری در سال 1326هجری شمسی برای تحصیل علوم دینی وارد حوزه علمیه اصفهان شد.
آیت الله حسین مظاهری از مراجع تقلید و رئیس حوزه علمیه اصفهان، روز دوشنبه هفته جاری در بیمارستانی در تهران بستری شد و تحت عمل جراحی قرار گرفت.
گ 7150 /6027
خبرنگار: علی نعمانی* انتشار: شکراللهی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.