به گزارش ایرنا، احمد رضوانی روز یکشنبه در جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان اصفهان افزود: اعتبارات امسال شهرستان اصفهان نسبت به سال گذشته 25 درصد افزایش یافته است.
وی با بیان اینکه 496 پروژه برای سال 96 در شهرستان اصفهان در نظر گرفته شده است، گفت: از این تعداد بالغ بر 400 پروژه بیش از 90 درصد پیشرفت دارد.
رضوانی با بیان اینکه سال گذشته 47 درصد از اعتبارات تملک دارای تخصیص داده شد گفت:سال گذشته هیچگونه تخصیصی از اعتبارات متوازن(180) برای پروژه ها و طرح ها اختصاص پیدا نکرد.
فرماندار اصفهان افزود: امسال سرجمع اعتبارات نسبت به سال گذشته 25 درصد افزایش یافت.
رضوانی با اشاره به اینکه سال گذشته 2 درصد اعتبارات نفت و گاز ویژه مناطق محروم بطور کامل تخصیص یافت گفت: این رقم در سالجاری به 19درصد افزایش یافته که امیدواریم همانند سال گذشته بطور 100 درصد تخصیص پیدا کند.
وی افزود: طرح ها و پروژه ها با حضورمدیران و نمایندگان دستگاه های اجرایی، بطورکامل بررسی شده و اعتبارات هر بخش با توجه به مجموع اعتبارات و رعایت الزامات مندرج در قانون بودجه مشخص شده است.
فرماندار اصفهان گفت: تقسیم بندی اعتبارات بر اساس نیازهای دستگاه ها، اولویت بندی طرح ها و پروژه های نیمه تمام و مجموع اعتبارات موجود، انجام و به تایید کمیته برنامه ریزی شهرستان خواهد رسید.
وی گفت: مسائلی همچون اشتغال، تامین آب شرب و کشاورزی و آب رسانی، مسائل زیست محیطی و گرد و غبار و بیماریهای مشترک بین انسان و دام از جمله مواردی هستند که مستلزم تخصیص اعتبار است.
رضوانی افزود: نمایندگان مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی و نمایندگان سازمان مدیریت باید به این موارد توجه ویژه داشته باشند.
این جلسه با حضور فولادگر، عابدی و کامران از نمایندگان مردم شهرستان اصفهان در مجلس شورای اسلامی، شهرداران، بخشداران و مدیران دستگاه های مختلف در فرمانداری اصفهان برگزار شد.
ت 7150 / 6022 خبرنگار: علی نعمانی - انتشار دهنده : عمادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.