به گزارش ایرنا پایگاه خبری پلیس اصفهان روز چهارشنبه به نقل از سردار ' عبدالرضا آقاخانی ' افزود: اقدام های این فرماندهی در حوزه های امنیتی و ترافیکی انجام می شود تا مراسم راهپیمایی روز قدس هرچه با شکوهتر در این استان برگزار شود.
وی شرکت در راهپیمایی روز قدس را وظیفه دینی و انسانی دانست و گفت: نیروهای انتظامی نیز همگام و همدوش با سایر امت حزب الله علاوه بر تامین امنیت مراسم، با شرکت در صفوف راهپیمائی همصدا با مردم، فریاد انزجار خود از رژیم غاصب صهیونیستی را سرخواهند داد.
سردار آقاخانی افزود: کارکنان نیروی انتظامی استان اصفهان با حضور در راهپیمایی روز قدس یک بار دیگر با آرمان های امام (ره) و شهدا پیمان می بندند و اعلام خواهند کرد که تا آخرین قطره خون پشتیبان ولایت و پاسدار ارزش های انقلاب اسلامی خواهند بود.
فرمانده انتظامی استان اصفهان اظهار کرد: امروز قدس نه تنها متعلق به مسلمانان است بلکه قلب تمامی مردم جهان از کوچک و بزرگ، تا پیر و جوان برای آن می تپد و دل هر انسانی با مشاهده مظلومیت ساکنان سرزمین اشغال شده فلسطین به درد می آید.
وی افزود: روز قدس یادگار معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) است که هوشمندانه جمعه آخر ماه مبارک رمضان را به عنوان روز قدس نامگذاری کردند و با این اقدام تاریخی، جهان را علیه ظلم و ستم رژیم اشغالگر قدس به خروش آوردند.
سردار آقاخانی با بیان اینکه اهمیت راهپیمایی روز جهانی قدس، هر سال بیشتر از سال قبل می شود گفت: امسال نیز با توجه به افزایش توطئه های رژیم صهیونیستی در کشورهای اسلامی و ایجاد تفرقه در بین مسلمانان این راهپیمایی از اهمیت خاصی برخوردار است.
فرمانده انتظامی اصفهان افزود: بطور قطع این بار نیز ملت بزرگ و انقلابی ایران اسلامی یک بار دیگر همزمان با موج خروشان جامعه جهانی در حمایت از مردم مظلوم فلسطین به پا خواسته و فریاد تظلم خواهی آنان را به گوش جهانیان خواهد رساند.
امسال مراسم روز جهانی قدس برای اولین بار در مصلای امام خمینی (ره) اصفهان برگزار می شود.
این مراسم از ساعت 10 و 30 دقیقه صبح از مبادی مسیرهای راهپیمایی آغاز و در ساعت 11 و 30 دقیقه با سخنرانی حجت‌الاسلام حیدر مصلحی وزیر سابق اطلاعات در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) اصفهان برگزار می شود.
روز جهانی قدس در آخرین جمعهٔ ماه رمضان در حمایت از مردم فلسطین و محکومیت رژیم اشغالگر قدس برگزار می شود.
ت 7150/ 2093 * خبرنگار: علی نعمانی * انتشاردهنده: اصغر دواتگر
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.