به گزارش روز چهارشنبه ایرنا، علی استوار در ستاد هماهنگی برگزاری روز قدس، افزود: ضرورت دارد با تمام قوا و با حضور پرشور مردم بار دیگر حماسه ای عظیم در ایران اسلامی خلق شود.
او تصریح کرد: یکی از برکات و آثار پایدار انقلاب اسلامی حمایت از مردم مظلوم فلسطین و کلیه مظلومان عالم است، دفاع از مظلوم و مبارزه با ظالم از اهداف والای امام(ره) بود و نامگذاری روز قدس نیز برای دفاع از ملت ستمدیده فلسطین در نظر گرفته شد.
وی با بیان اینکه میراث ارزشمند انقلاب اسلامی و نامگذاری روز قدس بسیار هوشمندانه و راهبردی بود گفت: تصمیم گیری های حضرت امام(ره) به گونه ای بود که با گذشت زمان و در جریان رویدادهای جهان سیاست ارزش و اعتبار آن بیش از پیش نمایان می شود.
او افزود: آزادی قدس شریف به عنوان اولین قبله مسلمانان آرمان و اولویت اصلی مسلمانان قرار دارد‌.
فرماندار خوروبیابانک گفت: ایجاد گروهک های تکفیری و حمایت های مالی تسلیحاتی ریشه در سیاست های صهیونیسم جهانی دارد.
استوار تصریح کرد: گروهک های تفکیری امروز با حمایت دولت های مرتجع منطقه که خودشان دست پرورده نظام استعماری هستند قصد ایجاد خلافت دارند که ایران اسلامی با اجرای یک راهبردی پایدار، به ارائه خط مشی مبارزه و مقابله و گستراندن امنیت ملی به خارج از مرزهای محلی اقدام کرد.
استوار با بیان اینکه دشمن در قالب گروهک های تکفیری امنیت ایران را نشانه گرفته است گفت: حضور و اشرافیت نیروهای عمل کننده سپاه، بسیج، نیروی انتظامی و دستگاه های امنیتی، با دیگر امنیت پایدار را برای مردم به وجود آورد.
فرماندار خوروبیابانک با اشاره به حادثه اخیر دشمن در حرم مطهر حضرت امام خمینی (ره) و مجلس شورای اسلامی اظهارکرد: در حادثه 17 خرداد دشمن جایگاه و قلوب مردم یعنی مرقد مطهر حضرت امام خمینی(ره) و خانه ملت را نشانه گرفت که با جان فشانی نیروهای حفاظت در این اقدام ناکام ماند.
وی در ادامه به موضوع حادثه هفتم تیرماه 1360اشاره کرد و گفت: در هفتم تیرماه سال 1360 منافقین کور دل که ازانقلاب وحضرت امام کینه به دل داشتند دفترحزب جمهوری اسلامی را منفجر کرده و دکتر بهشتی و72 تن ازیاران باوفایش را به شهادت رساندند.
استوار ضمن تأکید بر گرامیداشت یاد وخاطره شهدای هفتم تیر، از ائمه جمعه وجماعات خواست که درخطبه ها وسخنرانی هایشان درهفته قوه قضائیه بخصوص روز7تیر تبیین وتشریح فعالیت های یاردیرین حضرت امام، دکتر بهشتی را در دستورکار داشته باشند.
شهرستان کویری خور و بیابانک با 12 هزار کیلومتر مربع وسعت و با حدود 20 هزار نفر جمعیت در 420 کیلومتری شرق اصفهان واقع است.
ت / م . ف / 7153 / 6020 / تنظیم: علیرضا حکیمیان - انتشار : عمادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.