حمیدرضا مومنیان روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا، روز قدس را یک روز جهانی با پیام جهانی دانست و اظهار کرد: روز قدس بیانگر آن است که امت اسلامی زیر بار ظلم نمی رود ولو این ظلم از پشتیبانی بزرگترین و قدرتمند ترین دولت های عالم برخوردار باشد.
وی تاکید کرد: دوراندیشی و ابتکار هوشمندانه امام راحل در نامگذاری این روز، موجب جهانی شدن آرمان‌ های فلسطین و تضعیف رژیم صهیونیستی شد و تمام تلاش‌ های جبهه استکبار را برای در امان نگه داشتن این رژیم اشغالگر با ناکامی و شکست مواجه ساخت.
فرماندار کاشان خاطر نشان کرد: روز قدس که از برجسته ‌‌‌‌‌ترین یادگارهای بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران است، روز اتحاد و وحدت جهان اسلام و تجلی همدلی و فریاد رهایی فلسطین از چنگال صهیونیست های غارتگر و روز مقابله مستضعفان با مستکبران جهان است.
وی هم چنین از مردم شریف، شهید پرور و ولایتمدار دارالمومنین کاشان خواست با حضور چشم‌ گیر خود در راهپیمایی روز قدس بار دیگر اراده آهنین ایران اسلامی را در حمایت از مردم مظلوم فلسطین در معرض دید جهانیان قرار دهند.
مومنیان یادآور شد: مردم همیشه در صحنه کاشان با شرکت با شکوه خود در راهپیمایی روز قدس، همپای مردم ایران و جهان نشان خواهند داد که همواره از تلاش های آزادیخواهانه مردم جهان به خصوص مردم ستمدیده و مظلوم فلسطین حمایت کرده و یاور و همراه آنان هستند.
به گفته وی، ترورهای کور اخیر در ساختمان اداری مجلس شورای شورای اسلامی و مرقد مطهر امام (ره) هرگز خللی در عزم و اراده راسخ ملت برای اهداف و ادامه مسیر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران وارد نخواهد کرد.
راهپیمایی روز جهانی قدس جمعه هفته جاری همزمان با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان در ایران و اقصی نقاط جهان برگزار می شود.
7408/6136 * خبرنگار: یوسف صائب * انتشار: محمد جهانگیریان

* آگاهی از آخرین اخبار شهرستان های شمال استان اصفهان در کانال تلگرام ایرنا کاشان:
* لینک های جستجو کانال: irnakashan / https://telegram.me/irnakashan@
*ایمیل: kashan@irna.ir
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.