الف: اخبار ملی در فضای مجازی استان اصفهان:
*** موشکباران ضدداعش ایران در صدر اخبار مورد توجه شبکه های اجتماعی اصفهان در 24 ساعت گذشته قرار داشت. در پی جنایت تروریستی 17 خرداد 96 تروریست های تکفیری در تهران که به شهادت 18 تن از مردم مظلوم و روزه دار و مجروحیت جمعی دیگر از هموطنان منجر شد، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام کرد: «ریخته شدن هیچ خون پاکی را بدون پاسخ نمی گذارد.» بر این اساس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دقایق ابتدایی روز دوشنبه، مقرّ فرماندهی و مراکز تجمع و پشتیبانی و ساخت خودروهای انتحاری تروریست های تکفیری در منطقه دیرالزور در شرق سوریه را با هدف تنبیه تروریست های جنایتکار، مورد حمله موشکی قرار داد.
*** اطلاعیه بانک مرکزی در باره موسسه مالی ثامن نیز دیگر خبر مورد توجه بود. بدنبال حواشی پیش آمده برای موسسه اعتباری غیرمجاز ثامن، بانک مرکزی در اولین واکنش خود اعلام کرد که این موسسه در حال پیوستن به موسسات مجاز و تحت نظارت این بانک بوده و جای نگرانی برای سپرده گذاران آن وجود ندارد.
*** بازماندن ایران از مرحله نهایی لیگ جهانی والیبال نیز دیگر خبر مورد توجه بود. ملی پوشان والیبال کشورمان با قبول شکست برابر تیم ملی لهستان در دومین بازی از هفته سوم لیگ جهانی عملاً از راهیابی به مرحله نهایی این رقابت ها که با حضور 6 تیم در برزیل برگزار می شود،بازماندند تا بار دیگر ضرورت پوست اندازی تیم ملی از بازیکنان بی انگیزه و اشباع شده بیش از پیش نمایان شود.
*** آغاز ثبت نام استخدام فراگیر دستگاه های اجرایی نیز از اخبار مورد توجه بود. ثبت نام برای شرکت در چهارمین آزمون استخدامی مشترک فراگیر دستگاه های اجرایی از عصر روز دوشنبه، 29 خرداد از طریق سایت سنجش آموزش کشور آغاز می شود.

ب: اخبار محلی در فضای مجازی استان اصفهان:
*** اظهارات استاندار اصفهان در باره بیماری تب کریمه کنگو از جمله اخبار محلی مورد توجه بود. رسول زرگرپور گفت: برغم آمار ضد و نقیضی که در شبکه های مجازی عنوان شد، آزمایش های طبی نشان می دهد تاکنون چهار نفر در استان به این بیماری مبتلا شده اند که یک نفر فوت کرده است. استاندار اصفهان خواهان تجهیز 20 کشتارگاه استان به تجهیزات پیش سرد دام تا 2 ماه آینده بمنظور مقابله به بیماری خطرناک تب خونریزی دهنده کریمه کنگو شد.
***نمایش 165 فیلم در جشنواره فیلم های کودک و نوجوان اصفهان نیز دیگر خبر محلی مورد توجه شبکه های استان بود. به گفته دبیر سی امین جشنواره فیلم های کودک و نوجوان، 165 فیلم از 55 کشور در نهم تا 15 تیر در اصفهان به نمایش درخواهد آمد.
***اخذ 5200 میلیارد تومان مالیات از استان اصفهان نیز دیگر خبر مورد توجه بود. به گفته مدیر امور مالیاتی استان اصفهان، میزان وصولی درآمد مالیاتی در سال گذشته 5.2هزار میلیارد تومان بود و نزدیک به 92 درصد از پیش‌بینی‌ها محقق شد اما از میانگین کشوری که 96 درصد است 4 درصد عقب هستیم. همچنین تاکنون افزون بر 2 هزار میلیارد تومان فرار مالیاتی در سطح این استان شناسایی شده است.
گ/301 / 6027
کانال اطلاع رسانی: https://telegram.me/esfahanirna
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.