به گزارش روز دوشنبه ایرنا، مدیر انجمن چکامه ‌سرای اصفهان در این مراسم گفت: امسال سومین سال برگزاری این رویداد فرهنگی و هنری است که به همت انجمن چکامه‌سرا و با همکاری بنیاد شعر و ادبیات داستانی ایرانیان ،موسسه تحقیقات اهل‌ البیت (ع) و حوزه هنری اصفهان بر پاشد.
حسین قلع ریز اظهار کرد: دبیرخانه این جشنواره طی فراخوان 9 روزه، 120 شعر از 55 شاعر از هفت استان کشور در بخش های کلاسیک و سپید در قالب‌های گوناگون دریافت کرد.
وی افزود: پس از بررسی 95 شعر مرتبط با موضوع توسط هیات داوران به سرپرستی استاد ' جواد محقق ' شاعر پیشکسوت و پژوهشگر ادبی 13 شعر بعنوان برگزیده، معرفی شدند.
مدیر انجمن چکامه سرای اصفهان از سیدمجید موسوی، سید جواد احمدی ،علی فردوسی ،محسن سلطانی، مریم مقدم از اصفهان، محمود خان احمدی، مهدی رضایی آدریانی، آنیسا معظمی و محمدحسین صفاریان از خمینی‌شهر، سید تُکتم حسینی از قم، خدابخش صفا دل از مشهد، رضا نیکوکار از رشت ، نازنین امارلو از نیشابور بعنوان شاعرانی نامبرد که شعر آنها برگزیده و با اهدای لوح تقدیر و جایزه از آنها تقدیر شد.
شب شعر مناجات باخدا و سوگ مولا علی (ع) با شب‌ های قدر و شهادت امام علی (ع) مصادف بود.
این رویداد فرهنگی ادبی به همت انجمن ادبی چکامه ‌سرا اصفهان و با همکاری بنیاد شعر و ادبیات داستانی ایرانیان در سالن همایش‌ های موسسه تحقیقات اهل ‌البیت (ع) اصفهان برگزار شد.
ت/6994/ 2093 * خبرنگار: آرزو فلاح * انتشاردهنده: اصغر دواتگر
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.