به گزارش ایرنا، حجت الاسلام حسن دهشیری روز یکشنبه در جلسه ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر در فرمانداری اردستان افزود: یکی از وظایف شرعی هر فرد در جامعه اجرای فریضه امر به معروف و نهی از منکر است.
وی با اشاره به وجود بعضی ناهنجاری ها و اقدام های خلاف شرع و عرف در جامعه مثل خودکشی ها خاطر نشان کرد: ضعف بنیه دینی و اعتقادی ،اجتماعی و خانوادگی زمینه ساز این گونه اقدام های نامطلوب است.
وی افزود: وظیفه تک تک افراد جامعه است که اگر ناهنجاری، بداخلاقی و قانون شکنی در جامعه مشاهده کردند امر به معروف و نهی از منکر کنند.
فرماندار اردستان نیز در این جلسه گفت: عدم تقید و پای بندی به مسائل شرعی و کمبود مروجان دینی می تواند زمینه ساز مشکلات اخلاقی در جامعه شود.
علیرضا غیور افزود: علاوه برمسائل مطرح شده نبود نشاط و شادابی درسطح جامعه و خمودگی و گرفتگی و مشکلات اقتصادی و روانی و فکری باعث شده یک نوع بی تحرکی و افسردگی در سطح شهرستان بوجود آید.
وی خاطر نشان کرد: روحانیان، فرهیختگان و دستگاه های فرهنگی آموزشی می توانند با ارائه راهکارها و برنامه های فرهنگی، ورزشی و شاداب سازی محیط جلوی بسیاری از ناهنجاری ها را بگیرند.
مرکز شهرستان اردستان در 118کیلومتری شمال مرکز استان اصفهان قرار دارد.
7408/7431 * خبرنگار: رحمت الله عامری نیا * انتشار: محمد جهانگیریان

* آگاهی از آخرین اخبار شهرستان های شمال استان اصفهان در کانال تلگرام ایرنا کاشان:
* لینک های جستجو کانال: irnakashan / https://telegram.me/irnakashan@
*ایمیل: kashan@irna.ir
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.