** احمد رضوانی فرماندار اصفهان گفت: امسال 70 تا 80 درصد از اعتبارات طرح های آب و فاضلاب روستایی استان، به این شهرستان تخصیص پیدا می کند.

**حمیدرضا فولادگر نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: 16 میلیون رای مردم به ابراهیم رئیسی نماینده اصولگرایان در انتخابات ریاست جمهوری پشتوانه خوبی برای این جریان سیاسی است و اصولگراها باید این میزان آرا را برای انتخابات آینده مجلس شورای اسلامی حفظ کنند.

**اسامی فیلم های کوتاه و نیمه ‌بلند غیرایرانی در بخش بین ‌الملل و فیلم های انیمیشن بلند پذیرفته شده در سی ‌امین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان اصفهان اعلام شد.

** رسول حامدیان دبیر جامعه اسلامی مهندسان استان اصفهان گفت: در پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر اصفهان، برخی دوستان اصولگرا، دروازه را اشتباه گرفتند و به جای حریف، به خود گُل زدند.

** حجت الاسلام و المسلمین سیدمجتبی میردامادی امام جمعه موقت اصفهان گفت: آتش به اختیار به معنای مؤعظه و نصیحت است و به معنای ایجاد هرج و مرج نیست.

** محمد سقایی یک کارشناس امور صادراتی استان اصفهان معتقد است، با تحولات ایجاد شده در منطقه، زمینه صدور برخی از کالاهای استان اصفهان که توان رقابت با محصولات مشابه خارجی را دارند در بازارهای عراق و قطر فراهم شده است و فعالان اقتصادی استان نباید این بازارها را از دست بدهند.

**معاون صنایع‌ دستی و هنرهای سنتی کشور در پیامی درگذشتِ حسین علاقمندان پیشکسوت هنر قلمزنی اصفهان را به خانواده او و جامعه هنرمندان صنایع ‌دستی تسلیت گفت.

** احمد رضوانی فرماندار اصفهان گفت: خیریه ها و سازمان های مردم نهاد این شهرستان برای فعالیت در زمینه جمع آوری زکات فطره باید از شورای زکات اصفهان، مجوز فعالیت دریافت کنند.

**بیشترین ارزش معاملات را بین تالارهای بورس منطقه ای در 2 ماهه اول امسال، تالار منطقه ای اصفهان با مبادله 10 هزار و 295 ریال کسب کرد.

** آسمان استان اصفهان بصورت صاف تا کمی ابری، در بعد از ظهرها گاهی همراه با وزش باد پیش بینی می شود.

گ / 6994/6027 ** خبرنگار: آرزو فلاح *انتشار: شکراللهی
کانال اطلاع رسانی : https://telegram.me/esfahanirna
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.