*** نماز عبادی سیاسی جمعه اصفهان به امامت حجت الاسلام و المسلمین سید مجتبی میردامادی امام جمعه موقت اصفهان در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) این شهر برگزار می شود.
سخنران پیش از خطبه های این هفته حجت الاسلم و المسلمین حاج شیخ مجتبی کوچک زاد نماینده ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان به مناسبت فرمان امام خمینی (ره) مبنی بر تشکیل جهاد سازندگی است.
جهاد سازندگی، نهادی انقلابی است که در تاریخ 27 خرداد 1358 به فرمان بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی برای رسیدگی به مناطق محروم و دورافتاده ایران اسلامی تاسیس شد.

*** نشست عمومی جامعه اسلامی مهندسین استان اصفهان با موضوع بررسی مسائل روز ( سیاسی و اقتصادی ) در حسینیه جواد الائمه (ع) اصفهان برگزار می‌شود.
این برنامه با حضور اعضا و هواداران این تشکل، همچنین سایر تشکل‌های همفکر و همسو بویژه شخصیت‌های سیاسی و استانی هر سال برگزار می شود.
همچنین در این مراسم گزارشی از آخرین عملکرد جامعه اسلامی مهندسین استان در رابطه با مسائل سیاسی، اقتصادی، شهری اصفهان و دیگر موضوعات ارائه می‌شود.
جامعه اسلامی مهندسین (که از این پس به نامه «جامعه» خوانده می‌شود) با هدف تحقق بخشیدن به آرمانهای انسانی حضرت امام خمینی در زمینه‌های معنوی، فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، فنی، صنعتی و همچنین کمک و همکاری در جهت تداوم بخشیدن انقلاب اسلامی ایران و گسترش آن در جهان و همچنین استقرار نظام عدل اسلامی با همه ابعاد وسیع آن در سال 1366 تشکیل شد.

****
خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) به عنوان خبرگزاری رسمی کشور آماده دریافت، اعلام و پوشش مهمترین برنامه های خبری استان اصفهان است.
سازمان ها، نهادها و شرکت های دولتی و عموم مردم می توانند برنامه های خبری روزانه خود را روز قبل از طریق شماره تلفن 32658353 و 32658354 به خبرگزاری جمهوری اسلامی استان اصفهان اطلاع دهند.
تلفکس 32658355
پست الکترونیکی به نشانی esfahan@irna.ir
کانال اطلاع رسانی : https://telegram.me/esfahanirna
گ/7153 / 2093 ** خبرنگار: هُدا استکی ** انتشاردهنده: اصغر دواتگر
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.