به گزارش روز چهارشنبه ایرنا، سیدرضا موسوی در مراسم جشن گلریزان زندانیان جرائم غیرعمد که با حضور خیران در تالار دانشگاه آزاد شهرضا برگزار شد، گفت: 120 میلیون ریال وجه نقد، 18 میلیون ریال چک و 138 میلیون ریال هم تعهد خیران، در این مراسم جمع آوری شد.
موسوی با اشاره به حضور بانوان نیک اندیش در این امر نیک گفت: 19 میلیون و 500 هزار ریال طلا و سکه از این بانوان خیر به جشن گلریزان کمک شد.
وی بااشاره به این که امسال 44 زندانی مدیون مالی در زندان این شهرستان بسر می برند، گفت: این افراد 43 میلیارد ریال دین مالی دارند و چشم به راه کمک خیران هستند.
رئیس زندان شهرضا با اشاره به این که 22 نفر از این زندانیان شهرضایی هستند، افزود: این افراد 23 میلیارد ریال بدهی مالی دارند و امید است با تلاش خیران شهرضایی به آغوش خانواده بازگردند.
موسوی با اشاره به این که سال گذشته با همت خیران یک میلیارد ریال کمک بلاعوض در جشن گلریزان جمع آوری شد، گفت: با این کار 35 نفر زندانی شامل 19 نفر بدهکار مالی، 2 نفر مدیون دیه و 14 نفر مدیون نفقه و مهریه، از زندان آزاد شدند.
رئیس زندان شهرضا، حمایت بیشتر از خانواده زندانیانی که با مشکلات زیادی روبه رو هستند را ضروری دانست و افزود: اگر مطالبات این خانواده ها رسیدگی نشود، این مشکلات به جامعه منتقل می شود.
شهرضا در 80 کیلومتری جنوب اصفهان واقع است.
پ/6027/7144
انتشار: شکراللهی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.