الف: اخبار محلی در فضای مجازی استان اصفهان:
*** خشک شدن دوباره بستر رودخانه زاینده رود در اصفهان در صدر اخبار مورد توجه شبکه های اجتماعی اصفهان در 24 ساعت گذشته قرار داشت. جریان آب در بستر زاینده رود پس از حدود یکصد روز، دوباره قطع و باعث خشک شدن این رودخانه شد. تصاویر و اظهارنظرهای مختلفی در این زمینه در شبکه های اجتماعی منتشر شده است.
*** تامین آب کشاورزان غرب اصفهان در تابستان نیز دیگر خبر مورد توجه بود. به گفته برخی از منابع خبری و به نقل از مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای اصفهان، آب اراضی کشاورزی و باغات غرب استان اصفهان در تابستان و بر اساس برنامه ابلاغی شورای هماهنگی حوضه آبریز زاینده‌رود تأمین می‌شود.
*** پیگیری قضایی ورود پساب تصفیه خانه آب یزد به زاینده رود نیز از اخبار مورد توجه شبکه های اجتماعی بود. مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اصفهان در واکنش به اخبار انتشار یافته در باره پیامدهای تخلیه پساب تصفیه خانه آب یزد به رودخانه زاینده رود گفت: این موضوع بلافاصله برای برخورد قانونی به مراجع قضایی گزارش شد و تخلف مورد نظر با قاطعیت در حال پیگیری است.

ب: اخبار محلی در فضای مجازی استان اصفهان:
*** برگزاری آزمون استخدامی فراگیر دستگاه های اجرایی در سالجاری از جمله اخبار سراسری مورد توجه شبکه های اجتماعی اصفهان بود. ثبت نام چهارمین آزمون استخدامی مشترک فراگیر دستگاه های اجرایی کشور در سال 1396 از 29 خرداد از طریق سایت سازمان سنجش آغاز و جزئیات رشته ها و مشاغل همزمان با ثبت نام در دفترچه راهنما منتشر می شود. ثبت نام تا پنجم تیرماه 96 انجام می پذیرد.
***دیدار نرگس کلباسی با نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت نیز از اخبار مورد توجه بود. نرگس کلباسی پس از دیدار با حجت الاسلام قاضی عسگر نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت از تلاش‌ها برای آزادی وی و رسیدن به آرزویش برای سفر به حج تشکر کرد.
*** قرار داشتن معنوی نژاد در لیست خرید تیم ورونا، از دیگر اخبار سراسری مورد توجه بود. بعد از درخشش چشمگیر محمدجواد معنوی‌نژاد در بازی‌های اخیر تیم ‌ملی والیبال مثل سال‌های گذشته مشتری‌های خارجی از جمله تیم ورونا ایتالیا خواهان به خدمت گرفتن او شده‌اند.
گ/6027/301
کانال اطلاع رسانی: https://telegram.me/esfahanirna
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.