به گزارش ایرنا، چهار نفر از نمایندگان نسبت به تایید اعتبارنامه حسن کامران منتخب مردم اصفهان اعتراض داشتند که آن را به شعبه 2 اعلام کردند که در نهایت طی جلساتی نظر موافق خود را نسبت به تایید اعتبارنامه وی اعلام کردند، اما عبدالرضا هاشم زایی در صحن مجلس در مخالفت با اعتبارنامه این منتخب مردم اصفهان گفت که من به صلاحیت ایشان اعتراضی ندارم بلکه به نحوه انتخابات در اصفهان معترض هستم و امیدوارم کمیسیون تحقیق آن را بررسی کند.
گفتنی است مسعود پزشکیان که ریاست جلسه علنی را برعهده داشت، گفت: این اعتراض به صلاحیت شخصی حسن کامران نیست و لذا اعتبارنامه ایشان تایید می شود.
حسن کامران، 29 اردیبهشت همزمان با برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شورای شهر و روستا در اولین مرحله انتخابات میاندوره ای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی با 242 هزار و 889 رای به عنوان پنجمین نماینده اصفهان در مجلس شورای اسلامی انتخاب شد.
حسن کامران دستجردی متولد ۱۳۳۳ در شهر دستجرد (جرقویه) در شرق اصفهان، نماینده مردم شهرستان اصفهان در مجلس شورای اسلامی در ادوار چهارم، پنجم، هفتم، هشتم و نهم بود.
در انتخابات دهمین دوره مجلس در اسفند سال 94، شورای نگهبان، آرای فرد منتخب سوم شهر اصفهان را باطل اعلام کرد و بدین ترتیب چهار نفر از این شهرستان راهی مجلس دهم شدند و انتخاب نفر پنجم منوط به برگزاری انتخابات میان دوره ای مجلس شد.
انتخابات میان دوره ای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان اصفهان روز 29 اردیبهشت سالجاری همزمان با انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا و فقط در شهرستان اصفهان برای انتخاب یک نماینده از بین 24 نامزد برگزار شد.
2093 ** خبرنگار و انتشاردهنده: اصغر دواتگر
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.