**اسفندیار امینی دبیر نظام صنفی کشاورزان استان اصفهان گفت: برای ساماندهی زاینده رود هیچ اعتباری در اختیار کشاورزان این استان قرار نگرفته است و در این خصوص با ظرفیت کشاورزان کارها را پیش برده ایم.

** تکمیل مجتمع فرهنگی چندمنظوره سمیرم مهمترین موضوع مطرح شده در نشست مشترک وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی کشورمان با نماینده این شهرستان در مجلس شورای اسلامی بود .

**یک هنرمند صنایع دستی در شهرضای اصفهان با اختراع نخستین ' دستگاه خودکار گلابتون تابی یکنواخت ' توانست این رشته صنایع دستی را که در حال منسوخ شدن بود زنده نگه دارد.

**حجت الاسلام والمسلمین حبیب رضا ارزانی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان گفت: حمایت از رسانه ها توام با حفظ استقلال آنها از رویکردهای این اداره کل است.

** نمایندگان مردم در خانه ملت با کلیات طرح حمایت از هنرمندان و استادکاران صنایع دستی موافقت کردند.

**محمود محمدی معاون برنامه‌ ریزی، پژوهش و فناوری اطلاعات شهرداری اصفهان گفت: یکی از مشکلات اصلی اصفهان، حجم بالای ترافیک این شهر است زیرا تعداد خودروهای سواری در اصفهان بیش از ظرفیت آن است.

**رسول زرگر پور استاندار اصفهان گفت: عنوان دولت زیست محیطی شایسته دولتی است که برغم همه معضلات اقتصادی و اجتماعی به جای مانده از دولت پیشین، رویکردها و خدمات زیست محیطی را در اولویت نخست کاری خود قرار داده است.

**بررسی نقشه‌های هواشناسی بیانگر استقرار جو آرام و پایدار بر روی استان است که بر این اساس در چند روز آینده آسمان صاف و آفتابی خواهیم داشت.

گ/6994 خبرنگار: آرزو فلاح - انتشار دهنده : عمادی
کانال اطلاع رسانی : https://telegram.me/esfahanirna
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.