به گزارش ایرنا، روح الله فدایی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگاران با بیان این که وقوع آتش سوزی ساعت 2 و 57 دقیقه بامداد امروز به این سازمان اعلام شد، اظهار کرد: گروه های امداد و نجات و اطفای آتش سوزی متشکل از 25 نفر از ایستگاه های 1، 2 و 4 با 9 خودرو سبک و سنگین به محل حادثه اعزام شدند.
وی افزود: آتش نشانان با حضور به موقع و تلاش فراوان توانستند با بکارگیری تجهزات لازم، آتش را مهار و از سرایت آن به خانه های اطراف و مجمتع های دیگر جلوگیری کنند.
مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان تصریح کرد: آتش سوزی از مغازه های طبقه زیرین این مجتمع چهار طبقه ای آغاز و به قسمت های دیگر سرایت کرده بود.
به گفته وی، هنگام رسیدن آتش نشانان چند مغازه دچار آتش سوزی شده و دودی غلیظ بیشتر طبقه های مجتمع را فرا گرفته بود.
وی با بیان این که این مجتمع تجاری دارای مغازه است، یادآور شد: در این آتش سوزی گسترده 13 مغازه این مجتمع تقریبا بطور کامل سوخت.
مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری با تقدیر از همکاری نیروی انتظامی در برقراری نظم و امنیت محدوده آتش سوزی و تکنسینهای مرکز فوریتیهای پزشکی کاشان، از مصدوم شدن یک آتش نشان در انجام اطفای این آتش سوزی نیز خبر داد.
وی با تاکید بر رعایت نکات ایمنی در مکان های عمومی و مرکزهای خرید، یادآور شد: ایجاد زیر ساخت ها و امکانات لازم برای پیشگیری و مقابله با حوادث احتمالی با نصب خاموش کننده در هر واحد صنفی و اجرای سیستم اعلام حریق اتوماتیک در تمام ساختمان برای موارد ایمنی اماکن ضروری است.
به گفته وی علت آتش سوزی این مجتمع اداری تجاری توسط کارشناسان سازمان آتش نشانی و خدماتی ایمنی شهرداری کاشان دردست بررسی است.
7408/6136 * خبرنگار: یوسف صائب * انتشار: محمد جهانگیریان

* آگاهی از آخرین اخبار شهرستان های شمال استان اصفهان در کانال تلگرام ایرنا کاشان:
* لینک های جستجو کانال: irnakashan / https://telegram.me/irnakashan@
*ایمیل: kashan@irna.ir
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.