به گزارش ایرنا، روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان اصفهان روز دوشنبه، دلیل این تمدید را استقبال و تماس های مکرر دانشجویان و کتابداران و با هدف بهره گیری از حضور و مشارکت شمار بیشتری از متخصصان، صاحبنظران، استادان و دانشجویان اعلام کرد.
پیش از این 25 خرداد به عنوان آخرین زمان ارسال چکیده مقالات اعلام شده بود.
علاقه‌مندان می توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی همایش به نشانی comskills-esf.ir نسبت به ثبت نام و ارسال مقالات اقدام کنند.
همایش ملی 'مهارت‌ های ارتباطی برای کتابداران کتابخانه ‌های عمومی' توسط نهاد کتابخانه‌های عمومی کشوردرروزهای هشتم و نهم آذر امسال در مرکز همایش‌های علمی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان برگزار می ‌شود.
مهارت های ارتباط با کاربران، روابط انسانی درون سازمانی، ارتباطات برون سازمانی، نقش آموزش و همچنین مدیران در ارتقاء مهارت های ارتباطی و ارتباطات انسانی در کتابخانه های عمومی و جنبه های معنوی و اخلاق اسلامی در بهبود روابط انسانی کتابخانه های عمومی از محورهای اصلی این همایش به شمار می رود.
سه هزار و 325 باب کتابخانه فعال در کشور وجود دارد که 2 هزار و 375 مورد آن نهادی و بقیه مشارکتی است و توسط خیران احداث شده است و بیش از 5 هزار کتابدار در این مراکز مشغول فعالیتند.
همچنین هم اکنون به ازای هر 25 هزار نفر جمعیت 1.38 درصد فضای کتابخانه ای در کشور وجود دارد.
ت / 6020 / 6022 خبرنگار: علیرضا حکیمیان - انتشار دهنده : عمادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.