به گزارش ایرنا، روابط عمومی شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان روز یکشنبه، افزود: هرسال در حاشیه نمایشگاه اقدام به کتابت سوره های کوتاهی از قرآن کریم شده و نمونه های این اثر به مساجد و مراکز فرهنگی-مذهبی اهدا می شود.
امسال این افراد به سرپرستی حسن زارع زاده کتابت سوره مبارکه ناس را در دستور کار خود قرار دادند.
بر اساس این گزارش از دیگر برنامه های جنبی این نمایشگاه، برگزاری شب شعر آیینی یکشنبه شب ( 21 خرداد ماه سال جاری) به مناسبت میلاد امام حسن مجتبی (ع) در محل سالن همایش های محل برگزاری نمایشگاه بین المللی استان اصفهان واقع در پل شهرستان است.
اجرای این شب شعر با هماهنگی حوزه هنری اصفهان توسط سعید بیابانکی انجام شد.
همچنین اجرای نمایشی با عنوان ' برزخی ها' در شب های نمایشگاه قرآن و عترت و در فضای سالن های نمایشگاه قرآن از دیگر برنامه حاشیه ای این نمایشگاه است.
نمایش ' برزخی ها' برگرفته از قرآن و مفاهیم آیات قرآنی است و' پویان عطایی' کارگردانی آن را بر عهده دارد.
چهاردهمین نمایشگاه قرآن و عترت اصفهان با حضور 121 شرکت کننده از استان های اصفهان، هرمزگان، قم، خراسان رضوی و تهران در فضای عمومی هشت هزار و 500 مترمربع و در قالب چهار هزار و 116 مترمربع فضای مفید برپا شده است.
24 درصد فضای نمایشگاهی قرآن و عترت به نشر مکتوب و انتشارات قرآنی، 13 درصد به رسانه های دیجیتالی، خبرگزاری ها و رسانه های جمعی، 30 درصد به محصولات فرهنگی، هنری و قرآنی، 10 درصد به سازمان ها و نهادهای دولتی، هشت درصد به دانشگاه ها و مراکز آموزش علوم قرآنی و هفت درصد به کودکان و نوجوانان اختصاص یافته است.
این نمایشگاه همه روزه تا 22 خرداد ماه از ساعت 17 تا 23 در محل دائمی نمایشگاه های استان اصفهان در جوار پل تاریخی شهرستان دایراست.
ت/ 7153 / 6022 خبرنگار: هُدا استکی - انتشار دهنده : عمادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.