روزنامه 'نسل فردا' در مطلبی با عنوان 'هیاهو برای هیچ!' نوشت: بعد از ظهر روز گذشته درست در ساعت 13 و 55 دقیقه ماموران نیروی انتظامی وارد محوطه سیتی سنتر شدند و بنا به اطلاعاتی که به آنها رسیده بود ، خواستار تخلیه این مجموعه شدند.
این روزنامه در ادامه با اشاره به اینکه غائله سیتی سنتر ختم به خیر شد، می افزاید: اوضاع تحت کنترل و شهر در امن و امان است.
این روزنامه در مطلب دیگری به نقل از رضا نیک نداف، مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان اصفهان از خرید 9 هزار تن گندم از کشاورزان و مجوز توزیع 4 هزار و 960 تن برنج و شکر در قالب طرح ضیافت ماه مبارک رمضان در استان اصفهان به منظور تنظیم بازار و جلوگیری از افزایش قیمت این کالاها خبر داد و نوشت: با آماده سازی 60 مرکز خرید این شرکت تا کنون نه هزار تن گندم از کشاورزان تحویل گرفته است.
روزنامه 'اصفهان امروز' هم در مطلبی به نقل از عضو شورای شهر اصفهان با عنوان اینکه ' شورای شهر آینده اصفهان سیاسی عمل نمی کند' نوشت: شورای پنجم هم فقط به خدمت گزاری فکر می کند و به دنبال سیاسی عمل کردن نیست.
فتح الله معین افزود: آنچه امروز در شهر اصفهان رخ داده، حاصل تلاش چهار دوره از اعضای شورای شهر طی سالیان گذشته بوده و باید از این تجربیات گران بها در شورای پنجم نیز استفاده کرد.
این روزنامه در مطلب دیگری به نقل از معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر استان اصفهان نوشت: سبد غذایی بین بیش از 5 هزار نفر از محرومین و نیازمندان و خانواده های زندانیان و بیماران به مناسبت ماه مبارک رمضان توزیع شد.
علیرضا سلیمی افزود: تا کنون و در دهه اول ماه مبارک رمضان ، یک هزار و 900 سبد غذایی به ارزش یک میلیارد و 900 میلیون ریال توزیع شده است.
روزنامه 'نصف جهان' هم در مطلبی به نقل از مدیر کل حفاظت محیط زیست استان اصفهان با عنوان 'احیای تالاب گاوخونی با یک برنامه 20 ساله' نوشت: ما مصوبه 9 ماده ای برای احیای حوضه زاینده رود داشتیم ولی برنامه ای برای دستیابی به آن نبود اما حالا این برنامه در قالب مدیریت زیست بومی با برگزاری سه هزار و 760 نفر ساعت برنامه ریزی و مشارکتی و 11کارگاه مدیریت زیست بومی آماده شده و تلاش داریم با کمک همه بخش ها امسال آنرا اجرایی کنیم.
حمید ظهرابی افزود: استان اصفهان در حوزه کاهش آلودگی هوا موفق ترین کلانشهر کشور بوده و حذف مازوت از نیروگاهها ، بارزترین آنهاست.
وی گفت: با حذف مازوت از نیروگاهها ، توانستیم در هر شبانه روز از بروز یک هزار و 772 تن آلودگی جلوگیری کنیم.
این روزنامه در مطلب دیگری به نقل از معاون اجتماعی سازمان بهزیستی استان اصفهان نوشت: تعداد کودکان کار در اصفهان در سال گذشته 349 نفر و در سال قبل از آن 157 نفر بود که افزایش 120 درصدی را نشان می دهد.
مرضیه فرشاد با بیان اینکه افزایش تعداد دختران کار حساسیت بیشتری ایجاد می کند افزود: در سال 94، سی و هشت درصد کودکان کار، ایرانی و 62 درصد اتباع خارجی بودند اما پارسال، 39 درصد این کودکان ایرانی و 61 درصد اتباع خارجی بودند.
روزنامه 'اصفهان زیبا' هم در مطلبی با عنوان 'چالش چک های برگشتی برای اقتصاد اصفهان' نوشت: بر اساس اعلام بانک مرکزی، اصفهان بعنوان دومین استان با درصد بالای چک های برگشتی شناخته شده است.
این روزنامه می افزاید: اصفهان یک استان صنعتی است و با برخورداری از تعداد زیادی از تولید کنندگان و صنعتگران حجم فعالیت های اقتصادی هم در این استان نسبت به سایر استان های کشور بیشتر است.
این روزنامه ادامه می دهد: برخی از کارشناسان اقتصادی استان، دلیل اصلی درصد بالای چک های برگشتی در استان را مشکلات بخش صنعت عنوان می کنند و به اذعان آنها به دلیل اینکه کمبود نقدینگی بارزترین مشکل تولیدکنندگان و صاحبان صنایع بوده است.
این روزنامه در مطلب دیگری به نقل از رییس اتحادیه هتلداران اصفهان نوشت: اقامت زنان تنها و مجرد در هتل ها و مهمانسراها هیچ منع قانونی ندارد.
مهدی نریمانی افزود: اخیرا این موضوع به همه هتل های اصفهان ابلاغ شده که اگر مسافر خانم، مدارک هویتی عکس دار و معتبر داشت، ممانعتی برای اسکان او ایجاد نکنند.
روزنامه 'سیمای شهر' هم در مطلبی به نقل از مدیر کل دامپزشکی استان اصفهان نوشت: خطر شیوع دوباره آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان وجود دارد.
شهرام موحدی با بیان اینکه ویروس آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان هنوز هم در طبیعت وجود دارد افزود:برای مقابله با این ویروس باید همیشه یک گام جلوتر بود اما متاسفانه ما در حال حاضر صد گام عقب تر هستیم.
گ 7150 / 6022 خبرنگار: علی نعمانی - انتشار دهنده : عمادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.