باشگاه مخاطبان سی‌امین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان اصفهان به منظور حفظ ارتباط مستمر با مخاطبان شروع به کار کرد.

به گزارش ایلنا و به نقل از ستاد اطلاع‌رسانی سی‌امین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان، علاقه‌مندان به حضور در سی‌امین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان اصفهان می‌توانند از طریق عضویت در باشگاه مخاطبان از برنامه‌های این دوره از جشنواره استفاده کنند.

در این راستا اهالی اصفهان می‌توانند با استفاده از ربات تلگرامی Icff_bot برای عضویت در باشگاه مخاطبان جشنواره اقدام کنند و پس از وارد کردن اطلاعات لازم از اخبار و برنامه‌های نمایش فیلم‌ها، کلاس‌های آموزشی و کارگاه‌های تخصصی مطلع شوند.

تسهیلات، تخفیفات و جوایزی نیز برای اعضاء باشگاه در نظر گرفته شده که طی ایام برگزاری جشنواره قابل استفاده خواهد بود. همچنین هر یک از اعضای باشگاه می‌تواند با معرفی اعضای خانواده و یا اطرافیان خود برای عضویت از طریق ربات Icff_bot، از تخفیف در تهیه بلیت فیلم‌های جشنواره بهره‌مند شود.

ربات تلگرامی جشنواره علاوه بر این به انتخاب داوران کودک و نوجوان جشنواره هم کمک می‌کند و در واقع متقاضیان 10 تا 15 سال می‌توانند مشخصات خود را از طریق ربات Icff_bot ثبت کنند تا پس از انجام بررسی‌های لازم به عنوان داور به جشنواره معرفی شوند.

در این دوره از جشنواره به منظور صرفه‌جویی در زمان، علاوه بر بلیت فروشی به‌ صورت عادی، امکان خرید بلیت سینماهای نمایش‌دهنده آثار جشنواره از طریق درگاه اینترنتی که اعلام خواهد شد نیز برای مخاطبان فراهم شده است و در صورت خرید اینترنتی می‌توانند از تخفیف در نظر گرفته شده در سایت هم استفاده کنند.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.