به گزارش ایرنا، حجت الاسلام حسن دهشیری در خطبه نمازجمعه این شهر در مسجد جامع افزود ضمن محکوم کردن حمله تروریستی به مرقد مطهر امام (ره) و مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: به گفته رهبر معظم انقلاب اسلامی این ترقه بازی خللی در وحدت و همبستگی مردم ایران بوجود نخواهد آورد.
خطیب جمعه اردستان افزود: همان طور که وزیر اطلاعات اعلام کرد بیش از 100 تیم تروریستی دستگیر شده اند ولی چه شد که این کار صورت گرفت باید بیشتر مورد بررسی قرار گیرد.
دهشیری گفت: با این حال مجلس این پایگاه دموکراسی و مردم سالاری دینی یک لحظه هم تعطیل نشد هرچند تعدادی افراد بی گناه به خاک و خون کشیده شدند.
خطیب جمعه اردستان افزود: ما دارای تجمع ها، راهپیمایی و گردهمایی های زیادی در کشور هستیم و مسئولان امنیتی، اطلاعاتی و انتظامی باید بیشتر مراقب باشند و مردم نیز حرکت ها و کارهای مشکوک را به نیروهای اطلاعاتی و امنیتی گزارش دهند.
وی با اشاره به سفر رئیس جمهوری آمریکا به عربستان و شرکت در مراسم رقص شمشیر خاطر نشان کرد: خوی استکباری امریکا به آشوب کشاندن منطقه و جهان اسلام است و این کار را در منطقه شروع کرده است.
امام جمعه اردستان افزود: قطع رابطه عربستان و چند کشور همراه او با قطر حاصل جلسه سران بعضی کشورهای عربی با رئیس جمهوری آمریکا و نقش آن کشور در به آشوب کشاندن منطقه است.
دهشیری گفت: کمک و همکاری ایران با دولت قطر در این زمان که نیاز به مساعدت دارد نشان از کرامت و بزرگی ایران دارد که قطر به آن اذغان کرده است.
دهشیری با اشاره به تهاجم رژیم سعودی به یمن ، بحرین و مردم شیعه عربستان و به خاک و خون کشیدن افراد بی گناه و حمایت های همه جانبه از تکفیری ها اظهار امیدواری کرد هر چه زودتراین رژیم نابود شود.
مرکز شهرستان اردستان در 118 کیلومتری شمال مرکز استان اصفهان قرار دارد.
7408/7431 * خبرنگار: رحمت الله عامری نیا * انتشار: محمد جهانگیریان
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.