ساناز جعفری روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا با بیان اینکه تا دو روز آینده پدیده خاص جوی در استان اصفهان پیش بینی نمی شود، افزود:دمای هوا در سه روز ساعت آینده در اکثر مناطق استان افزایش کمی خواهد یافت.
وی گفت: هم اکنون آسمان در سطح استان اصفهان صاف تا کمی ابری است و تا چند روز آینده هم آسمان بصورت صاف تا کمی ابری و در مناطق مرکزی با غبار رقیق صبحگاهی و گاهی همراه با وزش باد پیش بینی می شود.
جعفری گفت: دمای هوای صبح امروز ( پنجشنبه) در اصفهان به 18 درجه سانتیگراد رسید که نسبت به روز گذشته یک درجه گرمتر شده است.
وی افزود: دمای هوای اصفهان در گرمترین ساعات روز گذشته به 34 درجه سانتیگراد و امروز صبح ( پنجشنبه) هم در خنک ترین ساعات به 18درجه سانتیگراد رسید.
کارشناس ارشد پیش بینی اداره کل هواشناسی اصفهان گفت: کاشان با 40 درجه سانتیگراد به عنوان گرمترین و بوئین و میاندشت با پنج درجه سانتیگراد به عنوان خنک ترین نقطه استان اصفهان اندازه گیری شده است.
به گفته وی هوای کلانشهر اصفهان در روز جمعه صاف و غبار صبحگاهی، در بعداز ظهر وزش باد و برای روز شنبه، صاف و غبار صبحگاهی، در بعداز ظهر وزش باد پیش بینی می شود.
ت 7150 / 6022 خبرنگار: علی نعمانی - انتشار دهنده : عمادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.