به گزارش ایرنا، رسول زرگرپور عصر سه شنبه در آیین گشایش چهاردهمین نمایشگاه قرآن و عترت اصفهان افزود: جریان برگزاری نمایشگاه های قرآنی در اصفهان همچنین از توانایی بالایی برای تبدل شدن به یک المپیاد ملی از طریق ایجاد شبکه های هم افزا و همسو برخوردار است.
وی اضافه کرد: نمایشگاه قران اصفهان باید دو رویکرد اصلی را سرلوحه خود قرار دهد، نخست ارائه محصولات و منشورات قرانی و دوم تلاش بیشتر برای ترسیم نقشه راه قرآنی در استان اصفهان.
استاندار اصفهان خاطرنشان کرد: برای حفظ موفقیت ممتاز استان اصفهان در حوزه فعالیت های قرآنی باید با تقویت شورای قرآنی استان به رهیافتهای جدیدی در این استان بپردازیم.
به گفته زرگرپور متولیان قرآنی استان اصفهان باید ظرفیت های متنوع قرآنی را شناسایی کرده و در مسیر درست هدایت و حمایت کنند.
زرگرپور گفت: صدور پیام قرآن به مرزها، رسیدن به جایگاه ده میلیون حافظ، توجه به رویکردهای زیبای قرآن کریم و الگوسازی شهرهای نمونه قرآنی از مولفه هایی است که باید در پی تحقق آن باشیم.
به گزارش ایرنا، نمایشگاه قرآن و عترت اصفهان با حضور 121 شرکت کننده از استان های اصفهان، هرمزگان، قم، خراسان رضوی و تهران در فضای عمومی هشت هزار و 500 مترمربع و در قالب چهار هزار و 116 مترمربع فضای مفید برپا شده است.
24 درصد فضای نمایشگاهی قرآن و عترت به نشر مکتوب و انتشارات قرآنی، 13 درصد به رسانه های دیجیتالی، خبرگزاری ها و رسانه های جمعی، 30 درصد به محصولات فرهنگی، هنری و قرآنی، 10 درصد به سازمان ها و نهادهای دولتی، هشت درصد به دانشگاه ها و مراکز آموزش علوم قرآنی و هفت درصد به کودکان و نوجوانان اختصاص یافته است.
ت / 6020 / خبرنگار: علیرضا حکیمیان** انتشار: سلطانمرادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.