به گزارش خبرگزاری خبرانلاین، احمد خسروی وفا  در آئین گلریزان آزادی زندانیان جرایم غیر عمد استان اصفهان  با اشاره به اینکه برای چهارمین سال متوالی توفیق حضور در جمع خیرین استان اصفهان را دارم، اظهار داشت: خیرین ثابت کردند با دست های پر از خیر و برکتشان آزادی را به خانواده های زیادی هدیه کرده‌اند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر ۸۵۶ نفر از زندانیان استان اصفهان به دلیل جرایم غیر عمد در زندان به سر می‌برند، ابراز داشت: همه این افراد کاملا ناخواسته دچار مشکلات مالی و اقتصادی شده‌اند.

رئیس کل دادگستری استان اصفهان با بیان اینکه وضعیت اقتصادی بازار امروز مشکلات زیادی را در جامعه ایجاد کرده است، اضافه کرد: بسیاری از افرادی که به دلیل جرایم غیر عمد در زندان به سر می‌برند سال ها پاک زندگی کرده و زندگی خود را آلوده نکرده‌اند.

سال گذشته ۷۵۱زندانی با ۷۶میلیارد تومان اعتبار آزاد شد
وی با بیان اینکه در سال گذشته ۷۵۱ زندانی جرایم غیرعمد از زندان های استان اصفهان آزاد شده‌اند، تصریح کرد: این تعداد زندانی با ۷۴ میلیارد تومان از بند رهایی یافته اند.

خسروی وفا که خود را میزبان مردم اصفهان عنوان کرد، افزود: مردم اصفهان رتبه اول خیرین و آزادی زندانیان کشور را به خود اختصاص داده‌اند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه برای آزادی زندانیان جرایم غیر عمد استان اصفهان ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز داریم، افزود : شاکیان بزرگترین خیران هستند به گونه‌ای که سال گذشته شاکیان ۲۶ میلیارد تومان گذشت کرده‌اند.

رئیس کل دادگستری استان اصفهان با اشاره به اینکه سال گذشته توسط قضات استان اصفهان ۲۸میلیارد تومان حکم اعصار صادر شده است، ابراز داشت: دستگاه قضایی استان اصفهان همواره سعی دارد زندان را آخرین راهکار استفاده کند.

وی تصریح کرد: دادگستری استان اصفهان تامین یک سوم اعتبار مورد نیاز برای آزادی زندانیان استان را با صدور حکم اعصار و گرفتن رضایت از شکات را تقبل می‌کند.

 

46
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
  • کدخبر: 667782
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.