به گزارش ایرنا، حسن حداد، رضا فرد نیا و شکرالله محکمه ای به عنوان سه نفر از پیشگامان انقلاب به بیان دیدگاه ها و خاطرات خود در خصوص انقلاب اسلامی و قیام 15 خرداد پرداختند.
دبیر جمعیت پیشگامان انقلاب اسلامی در این مراسم اظهار کرد: امام خمینی (ره) زمانی که کاپیتولاسیون مطرح شد، در مقابل آن ایستادند و امروز نیز رهبر معظم انقلاب اسلامی طرح 2030 را در راستای اهداف دشمن ترسیم کردند.
حسن حداد اظهار کرد: آمریکا به دنبال ایجاد دهکده جهانی است و می خواهد خود را کدخدای این دهکده معرفی کند و از طریق برخی قوانین و طرح های آمریکایی این استیلا رابرای خود محقق سازد و جهان را زیر نفوذ خود بگیرد.
همچنین یکی دیگر از پیشگامان انقلاب گفت: تشکیلاتی فعالیت کردن نیروهای انقلابی یک ضرورت است.
رضا فردنیا با اشاره به نقش فعالیت های تشکیلاتی در پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: امروز نیز برای استمرار انقلاب اسلامی باید از این مساله در راستای دفاع از نظام اسلامی بهره برد.
وی اظهارکرد: رهبر معظم انقلاب به عنوان سکاندار این انقلاب در عصر کنونی توانسته اند به خوبی سکان انقلاب را در برهه های مختلف هدایت کنند و تشکیلات اسلامی باید در راستای منویات ایشان فعالیت کند.
هشتمین همایش و گردهمایی پیشگامان انقلاب اسلامی با حضور 350 پیشگام انقلابی به همت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان و جمعیت پیشگامان انقلاب اسلامی این استان در مرکز همایش های صدا و سیمای مرکز اصفهان برگزار شد.
گ /7134/ 6022
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.