به گزارش ایرنا ، امام جمعه چادگان در این مراسم با اشاره به نحوه زندگی و سیره اخلاقی حضرت امام خمینی (ره) گفت: کتاب های زیادی در باره زندگی و فعالیت های آن حضرت به عنوان یکی از شخصیت های برجسته جهان توسط دانشمندان ایرانی و خارجی تالیف شده است.
حجت اسلام ابوالفضل سلیمانی افزود: امام خمینی شخصیتی است که توانست جهان را با تفکرات دینی، اندیشه ها ، غیرت دینی و روحیه عدالتخواهی آشنا کند و حرف و مطالب خود را با بلاغت و فصاحت به گوش جهانیان برساند.
وی خاطرنشان کرد: زندگی و فعالیت های حضرت امام خمینی ( ره ) بر سه عامل اصلی ایمان به خدا ، ایمان به اهداف و نیز ایمان و احترام به امتی که انقلاب کرد مبتنی بودکه این یک رمز موفقیت آمیز بود.
سلیمانی اظهار کرد: جواب امت نیز به بنیانگذار جمهوری اسلامی متقابلا صادقانه بود و فرزندان غیور ایران اسلامی در راه تحقق آرمان های امام راحل جان خود را هم دریغ نکردند.
وی با اشاره به ابعاد شخصیتی حضرت امام خمینی ( ره )گفت: ابعاد شخصیتی حضرت امام خمینی (ه) بویژه بعدهای عرفانی و اخلاقی و نقش آن حضرت در احیای اسلام ناب محمدی بسیار حائز اهمیت است.
وی گفت: نظام پهلوی تلاش کرد تا مانع از موفقیت این حرکت عظیم اسلامی شود، اما نتوانست در جلو سیل خروشان امت اسلامی بایستد وامروز ایران اسلامی یکی از قطب‌های اثرگذار در منطقه و دنیاست.
وی اظهار کرد: مردم خودجوش درجای جای کشور ایران اسلامی با بزرگداشت یاد و خاطره آن مرد بزرگ، عشق و ارادت خود را به نمایش می گذارند، بی شک عزت و اعتلای امروز ایران اسلامی به رهبری حضرت آیت الله خامنه ای ثمره اقتدای مردم ایران به مکتب اسلام و سیره معمار کبیر انقلاب اسلامی است.
در مراسم بزرگداشت امام (ه) مسئولان و خانواده معظم شهدا و مردم چادگان حضورداشتند و مداحان اهل بیت در وصف امام راحل به مداحی پرداختند.
چهاردهم خرداد امسال بیست وهشتمین سالگرد ارتحال جانسوز و ملکوتی امام خمینی (ره) است.
شهرستان چادگان با 2 بخش مرکزی وچنار رود وبا35 هزارجمعیت در110 کیلومتری غرب اصفهان قراردارد
ت/ع/7131/3011 تنظیم کننده: آسیه معینی * انتشار: سلطانمرادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.