به گزارش ایرنا، سید جواد تکیه روز شنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: در قالب طرح «سفره افطاری ساده»، بزرگترین سفره پذیرایی از زائران روز گذشته با 6 هزار پرس غذا در حرم هلال بن علی (ع) پهن شد.
وی با بیان اینکه سفره افطاری ساده برای دومین سال پیاپی در آستان مقدس حضرت محمد هلال بن علی (ع) پهن می شود، افزود: غذای تبرکی حضرت بین کلیه زائران مشرف شده به آستان مقدس حضرت محمد هلال بن علی (ع) توزیع شد.
وی تصریح کرد: از ابتدای ماه مبارک رمضان بیش از 12 هزار پرس غذا بین زائران حرم مطهر توزیع شده است.
مدیر اجرایی حرم هلال بن علی(ع) خاطر نشان کرد: برای برپایی سفره های افطاری در حرم مطهر، روزانه بیش از 100 خادم افتخاری از ساعت 18 تا 22 در مفروش کردن صحن، چیدمان سفره های افطار و تهیه بسته های افطاری تلاش می کنند.
تکیه هم چنین به طبخ و توزیع غذای گرم در ایام ماه رمضان اشاره کرد و گفت: ضیافت خانه حرم مطهر در سحرگاه لیالی قدر 20 هزار پرس و در شام شهادت مولا علی (ع) 10 هزار پرس غذای گرم حضرت را برای زائران حرم مطهر و کاروان های پیاده که از کاشان عازم حرم مطهر می شوند، تدارک دیده است.
آستان مقدس حضرت محمد هلال بن علی(ع) در شهرستان آران و بیدگل، شمالی ترین نقطه استان اصفهان، 215 کیلومتری مرکز این استان و 6 کیلومتری کاشان واقع است.
7408/7472 * خبرنگار: حسین منصوری فر * انتشار: محمد جهانگیریان
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.